شاهدان عینی اعلام کردند که در پی اعدام شیخ نمر باقر النمر از سوی مقام‌های عربستان، مردم بحرین در اعتراض به این اقدام امروز (شنبه) به خیابان‌ها آمدند و پلیس بحرین برای مقابله با آن‌ها گاز اشک آور شلیک کرده است.



به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، براساس گزارش‌ها تظاهرکنندگان با حمل تصاویر شیخ نمر النمر با نیروهای امنیتی در روستای ابوصیبع اکثر ساکنان آن را شیعیان تشکیل می‌دهند و در غرب شهر منامه پایتخت این کشور قرار دارد، رو در رو شدند.

به دنبال اعدام شیخ نمر فعالان بحرینی فراخوان تظاهرات سراسری در این کشور را داده‌اند و این نشان می‌دهد که اعدام وی مجددا باعث بالا گرفتن تنش‌ها در این کشور خواهد شد.

49310

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    9 3
    به نظر اين حقير رژيم سعودى از درون بزودى از هم پاشيده خواهد شد هرگونه جنگ بين ايران و فرزندان ابوسفيان وابوجهل عمر اين رژيم را طولانى خواهد كرد هرگونه جنگ با رژيم جاهل وخوانخوار سعودى اشتباهى خواهد بود كه عواقب نامعلومى بدنبال خواهد داشت توجه داشته باشيم اين رژيم با كادر رهبرى كه تا چند سال پيش هيچگونه سابقه در مديريت كلان مملكت دارى نداشته واز طرفى توسط رژيم صهيونيستى هدايت ميشود از روى بى تجربگى دست به هر اقدامى خواهد زد بايد در سطح جنگ مطبوعاتى و اعلام نظر غير رسمى موضوع شهادت اين شهيد مظلوم را مطرح ودنبال كنيم
    • بی نام DE ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
      1 0
      حرف حکیمانه ای است.