همزمان با دهه فجر دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان مرکزی راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از راه‌اندازی دو پایگاه امداد و نجات بین شهری (جاده‌ای) در استان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: 10پایگاه امداد جاده‌ای و یک پایگاه کوهستانی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، مرتضی سلیمی صبح امروز  گفت: به مناسبت دهه فجر دو پایگاه امداد نجات جمعیت هلال احمر استان افتتاح می‌شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان افزود: همزمان با دهه فجر 2 پایگاه امداد نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی در محورهای تفرش به سلفچگان و خمین به اراک با حضور مسئولین کشوری و مقامات استانی افتتاح می‌شود.
وی تصریح کرد: پایگاه امداد و نجات بین شهری (جاده‌ای) یادمان شهدای تفرش واقع در کیلومتر 20 محور تفرش به سلفچگان(گردنه گیان) با مساحت 3 هزار متر مربع و 250 متر مربع زیر بنا و اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ادامه ضمن اشاره به اینکه این پایگاهها در کمتر از شش ماه ساخته وآماده بهره برداری شده است افزود: پایگاه امداد و نجات بین شهری(جاده ای ) یادمان شهید علیرضا سرمدی واقع در کیلومتر 25 محور خمین به اراک با مساحت 5 هزار متر مربع و 250 متر مربع زیر بنا با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
وی در پایان گفت: این دو پایگاه در این محورها که حادثه خیز نیز محسوب می شوند احداث شده است که امیدواریم با افتتاح این پایگاهها خسارات و تلفات حوادث ترافیکی در این منطقه کاهش می‌یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 494810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =