ایسنا نوشت: همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام سوءاستفاده از بودجه عمومی توسط او و همسرش، از سوی پلیس مورد بازجویی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه دیلی‌ تلگراف، این بازجویی‌ها بر روی مسائلی مانند اینکه آیا سارا نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از بودجه عمومی برای حفظ و نگهداری منزل شخصی خود و یا خرید وسایل منزل استفاده کرده، متمرکز بود.

وی درخصوص اینکه آیا از این بودجه برای پرداخت مخارج مربوط به نگهداری از پدرش استفاده می‌کرده نیز بازجویی خواهد شد.

این تحقیقات که از سوی اداره ویژه مبارزه با کلاهبرداری پلیس انجام می‌شود، درپی‌ گزارشی صورت می‌گیرد که از سوی یک نهاد نظارتی رسمی رژیم صهیونیستی در خصوص سوء استفاده نتانیاهو و همسرش از بودجه عمومی منتشر شد.

این گزارش از نتانیاهو و همسرش به علت هزینه‌های نامناسب در منزل شخصی با استناد به شواهدی که از سوی منی نفتالی، صاحب پیشین اقامتگاه رسمی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ارائه شد، انتقاد شده است.

براساس این گزارش، دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از خدمات یک تکنسین برق که سال‌های متمادی به نتانیاهو خدمت کرده، استفاده کرده است. این تکنسین به طور مشکوکی مبالغ هنگفتی را برای تعمیرهای اضطراری که در روزهای مربوط به برخی از اعیاد یهودی و حتی روز مخصوص روزه انجام شده، دریافت کرده است.

سارا نتانیاهو همچنین قرار است درخصوص هزینه‌هایی که از بازیافت بطری‌های شیشه‌ای به دست آورده، مورد بازجویی قرار گیرد.

این گزارش گفته است که همسر نتانیاهو هزینه هنگفتی از پول مربوط به بازیافت این بطری‌ها را که در سال‌های 2009 تا 2013 توسط دولت رژیم صهیونیستی خریداری شدند، برای خود برداشته است.

نفتالی از این اتهام حمایت کرده و پرونده‌ای علیه نتانیاهو و همسرش درخصوص این سوءاستفاده تشکیل داده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 494646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    1 2
    خدا منو ببخشه ولی از ریخت این زن نتانیاهو بدم میاد. بنظرم زن وحشتناکی ست.