ایرنا نوشت: شبکه تلویزیونی سی.ان.ان وخبرگزاری فرانسه گزارش کردند: 'یوآخیم هرمان' Joachim Herrmann وزیر کشور ایالت 'بایرن' آلمان، (گروه تکفیری- تروریستی) داعش را در پس طرح حملات انتحاری مونیخ عنوان کرد.

خبرگزاری فرانسه روز جمعه ازمبدا ' برلین ' با انتشار این خبر به نقل از 'یواخیم هرمان' افزود: با کمک سرویس های اطلاعاتی (کشور)دوست(گروه تکفیری - تروریستی) مطلع شدیم که داعش در نظر داشت این حملات را حوالی نیمه شب (شب گذشته پنجشنبه شب) انجام دهد.
این خبرگزاری همچنین گزارش داد: 550 افسر پلیس به مراکزی که احتمال این حملات انتحاری می رود، اعزام شدند، اما تاکنون فرد و یا افراد مظنونی در این ارتباط بازداشت نشده اند.
شبکه تلویزیونی سی.ان.ان نیزگزارش داد: وزیر کشورایالت بایرن آلمان در یک کنفرانس خبری گفت: ازطریق سرویس های اطلاعاتی (کشورهای) دوست مطلع شدیم که (گروه تروریستی - تکفیری) داعش طرح یک حمله در نیمه شب امشب( شب گذشته - پنج شبنه) را درایستگاه اصلی مونیخ را دارد.
به گزارش ایرنا، پلیس آلمان شب گذشته (پنجشنبه شب) نسبت به احتمال حملات تروریستی برنامه ریزی شده در شهر مونیخ هشدار داد.
درپی این هشدار پلیس، ایستگاه اصلی قطار و یک ایستگاه محلی این شهر تخلیه شدند، رسانه های آلمان به نقل از پلیس این کشور گزارش دادند، شواهدی مبنی بر احتمال انجام حملات گروه های تروریستی در چند نقطه شهر مونیخ وجود دارد.
پلیس مونیخ در بیانیه ای در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرده است، اطلاعات مشخصی از سوی مقامات فرانسوی دریافت کرده که قراربود پنجشنبه شب دو عملیات انتحاری انجام شود که هدف یکی از آنها ایستگاه اصلی راه آهن و دیگری ایستگاه «پازینگ» در داخل شهر بوده است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 494571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =