تسنیم نوشت: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان با اشاره به سیاست‌های دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی گفت: گسترش توان دفاعی و موشکی ایران با جدیت ادامه دارد و اجازه دخالت و دست‌اندازی به این ظرفیت‌ها را نخواهیم داد.

سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به تلاش آمریکایی‌ها برای اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران به بهانه‌ آزمایش‌های اخیر موشکی گفت: همانگونه که بارها از قبل اعلام شده بود، برنامه گسترش توان دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران مربوط به برجام نیست و تلاش اخیر آمریکایی‌ها نیز پرده‌ای از عمق کینه‌توزی‌ آنها علیه نظام و ملت ایران است.

وی با بیان اینکه ما حتی یک روز از ارتقاء ظرفیت دفاع موشکی خود غافل نبوده‌ایم، افزود: ظرفیت‌های دفاعی و به‌ویژه توان موشکی نیروهای مسلح ایران جزو خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران بوده و نیروهای مسلح کشور بر اساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای سیاست‌های خود را که از گذشته تدوین شده است، با قوت و جدیت دنبال می‌کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان در پایان تأکید کرد: ملت ایران و به‌ویژه قوای مسلح، توانمندی‌های دفاعی خود را بازدارنده و ضامن امنیت ملی دانسته و هرگز اجازه دخالت و دست‌اندازی بیگانگان به آن را نخواهند داد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 494470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    10 0
    احسن به رءیس جمهورمان این جوری باید جوابشان داده بشه