ایرنا نوشت: روزنامه 'رای الیوم' با اشاره به آزادسازی شهر الرمادی در عراق از چنگال گروهک تروریستی تکفیری داعش وتهدید رژیم صهیونیستی توسط 'ابوبکر البغدادی' سرکرده این گروه ٬این تهدید را نشانگر احساس خطر بغدادی وتنگ شدن عرصه بر وی ونیروهایش دانست.

عبدالباری عطوان سردبیر رای الیوم نوشت :سرکرده داعش با انتشار یک فایل صوتی رژیم صهیونیستی را تهدید کرده وگفت: ما اسرائیل را برای یک لحظه هم فراموش نکرده ایم و بزودی فلسطین را آزاد می کنیم .
این اظهارات رهبر داعش نشانگر احساس خطر رهبر داعش واحساس فشاری است که بر وی و نیروهایش وارد می شود.
این اولین بار است که بغدادی پس از سه سال بی توجهی به مساله فلسطین برای اسرائیل خط ونشان می کشد . طی این مدت بسیاری از سازمان ها وشبکه های اجتماعی این گروه را به وفاداری به رژیم صهیونیستی وآمریکا متهم می نمودند .
سوالی که به ذهن متبادر می شود این است که آیا پیروزی نیروهای عراقی بر داعش و بازپس گیری شهر الرمادی، که کلید ورود به بغداد بود ، آغاز شمارش معکوس برای نابودی داعش است؟
اگر اخبار منتشر شده مبنی بر دستگیری ابو عمر چچنی فرمانده نظامی داعش به همراه 20 نفر دیگر از سرکرده های برجسته این گروهک در جنوب کرکوک وکشته شدن یک هزار جنگجو در نبرد آزادسازی الرمادی صحت داشته باشد ، باید گفت شکست سنگینی به داعش وارد شده است.
عقب نشینی نیروهای داعش از موصل که مهمترین پایگاه آن در عراق است ، موجب می شود تا نبرد آزادسازی موصل یک جنگ به تمام معنا باشد که ممکن است جنگ آسانی نبوده وبه طول انجامد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 494026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    10 3
    داعش از این ترفند می خواهد حساسیت را نسبت به خود افزایش داده و ا ادامه حملات به خود جلوگیری کند