ایسنا نوشت: نامزد میلیاردر جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌گوید، برنامه دارد تا دست‌کم هفته‌ای 2 میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی در سه ایالتی که انتخابات از آنها آغاز می‌شود، هزینه کند.

این درحالی‌است که او تاکنون مبلغ اندکی را به این امر اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این تصمیم در حالی با وجود اعتماد به نفس بیش از حد رونالد ترامپ نامزد میلیاردر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اتخاذ شده که وی پیش از این به خبرنگارانی که دیروز به هواپیمای خود دعوت کرده بود گفته بود: فکر نمی‌کنم که من باید هزینه‌ای کنم. من به این حقیقت افتخار می‌کنم که کمتر هزینه کرده‌ام اما بیشترین را به دست آورده‌ام. اکنون احساس می‌کنم که باید هزینه کنم و صادقانه می‌گویم که نمی‌خواهم شانسی را از دست بدهم.

ترامپ با این حال در مرحله اول در ایالت ایووا به پیشروی دست نیافت جایی که سناتور تدکروز در آن روی حمایت ایوانجلییت‌های محافظه کار قدرتمند حسابکرده است.

این نامزد پیشتاز تا امروز برای تبلیغات تلویزیونی هیچ هزینه‌ای نکرده و تنها 300 هزار دلار و بسیار کمتر از سایر رقبا به تبلیغات رادیویی اختصاص داده است. این در حالی است که برای مثال جب بوش، فرماندار سابق فلوریدا تاکنون بیش از 40 میلیون دلار برای این تبلیغات هزینه کرده است.

رامپ پیش از این برای تبلیغات تلویزیونی تلاش کرده بود؛ تلاش‌هایی که نتیجه‌ای نداشت. با این حال در حالی که این میلیاردر ادعا کرد حاضر است برای پیروزی هر هزینه‌ای پرداخت کند تاکنون از سرمایه‌ شخصی خودش حجم اندکی را به کمپین‌اش اختصاص داده است. با وجود اینکه ترامپ علاقه دارد ادعا کند خودش هزینه‌ کمپین را پرداخت می‌کند. نکته این است که اکثر هزینه‌های کمپین او از کمک حامیان و فروش از سایت وی تامین می‌شود.

ترامپ در دیدار با خبرنگاران گفت: من حداقل به صورت هفتگی دو میلیون هزینه خواهم کرد و شاید بودجه‌ام را به بیش از این هم افزایش دهم اگر کسی به من حمله کند من هم با تبلیغات بسیار شدید و سخت به او حمله خواهم کرد.

ترامپ می‌گوید تاکنون دو مورد از این تبلیغات تلویزیونی ضبط شده و به مسائلی چون مهاجرت،‌ تجارت، سیاست و امنیت داخلی می‌پردازد.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 494012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =