دادستان کل کشور: هر اقدام منجر به تفرقه، حرکت در مسیر دشمن است

ایرنا نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه استکبار برای ادامه سلطه گری خود به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر به بصیرت و اتحاد در جهان اسلام نیازمندیم.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز ولادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) افزود: امروز نظام سلطه به دنبال تفرقه میان اقوام،گویش های مختلف و نژاد های مختلف است که یکی از آنها تفرقه مذهبی است .
وی ادامه داد: ادامه حیات دشمنان در گرو ایجاد تفرقه بین مسلمانان است و امروز در جهان اسلام هر کسی بداند یا نداند ، بخواهد یا نخواهد کلامی، قلمی و یا اقدامی در جهت تفرقه میان مسلمانان ایجاد کند در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده است.
دادستان کل کشور اظهار داشت: کسانی که در جهان اسلام اعم از روشنفکران، علما و صاحبان اندیشه در جهت ایجاد وحدت کار کنند، در جهت راهبرد اساسی وحدت حرکت کرده اند و امروز بیش از هر زمان دیگر به بصیرت و اتحاد در جهان اسلام نیازمندیم .
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: جهان اسلام با توجه به پیشینه ای که دارد توجه جهان غرب را به خود جلب کرده است و این پیشینه حاکی از مدنیت در جهان اسلام است.
وی افزود: منابع موجود در کشورهای اسلامی و ذخائر غنی انسانی و معدنی که وجود دارد، جهان غرب را به آن محتاج کرده است و اگر با ابتنای به این فرهنگ غنی اسلامی، برنامه ریزی و کاربردی حرکت شود، آینده روشنی در برابر جهان اسلام قرار دارد .
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: تمدن اسلامی و ذخائر موجود در آن با ابتنا به ابرازها و فناوری های نوین امروزی و بکارگیری آنها می تواند دستاوردهای روشنی را برای جهان اسلام به ارمغان بیاورد که این تنها در گرو راهبرد وحدت امکان پذیر است. 

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =