معاون پارلمانی رییس جمهور: نمی‌شود به نام دفاع از ولایت، بزرگان انقلاب را «ضد انقلاب» خواند

مجید انصاری از ایجاد تفرقه و سم پاشی در کشور انتقاد کرد و گفت: صدا و سیما و برخی رسانه‌ها بگذارند مردم شاد باشند.

ایلنا نوشت: اهم سخنان حجت الاسلام مجید انصاری در جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و همچنین هفته وحدت را در ادامه بخوانيد:

** از برخي گروه های سیاسی و برخی کانون هایی که به نام دین و ولایت در فضای مجازی به دنبال تفرقه افکنی هستند مي پرسم که به این و آن بد و بیراه گفتن و سخنرانی ها را دگرگون جلوه دادن به چه قیمت؟ آیا اين کار نفعی دارد؟ مگر در همه جوامع اختلاف سلیقه وجود ندارد؟ اختلاف سلیقه سیاسی نیز در این کشور به صورت طبیعی وجود دارد و آیا این عیب است؟

**جریانات نفوذ یافته ای از منافقین و سرویس های جاسوسی دشمن در برخی از این کانون ها چه اصلاح طلب و چه اصولگرا نمی خواهند بگذارند این دو جریان با هم زیر یک سقف صحبت کنند و همواره به دنبال دروغ سازی و دشمن تراشی هستند.

**برخی ها صدایشان را بالا می برند و می گویند فلان جریان آمده مجلس را بگیرد. بنده به عنوان یک عضو کوچک این نظام اعلام می کنم که اکثر گروه های سیاسی در این کشور قانون اساسی را پذیرفته اند و همه به دنبال عزت و نفوذ کلام رهبری در جهان هستند چراکه رهبری یک شخص نیست بلکه نماد یک انقلاب است.

** رییس جمهور، رییس این حزب و آن حزب نیست بلکه رییس دولت تدبیر و امید است و مجلس هم مجلس همه نظام است و قوه قضاییه نیز یک قوه از نظام است. نمی شود به نام دفاع از ولایت در جلسات و سایت‌ها تبلیغ کنیم که دولت و رییس جمهور ضد مقام معظم رهبری هستند! نمی شود اعلام کرد فلان جریان ضد رهبری است و بزرگان و بنیان گذاران انقلاب و کسانی که برای این انقلاب خون دل خورده اند و در سخت ترین شرایط در کنار امام(ره) بوده اند، همه ضد رهبری و انقلاب هستند و یا توطئه‌گر هستند. اگر چنین باشد واقعا وای به حال نظام و کشور است. این یعنی همه بزرگان و یاران امام(ره) با او مخالفند و یا اینکه این افراد نمی دانند چه می گویند.

**به علت اتکای کشور به آرای مردم، امروز سرداران دیپلماسی این کشور در عرصه‌های بین‌المللی مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان نظام می ایستند. چرا این زیبایی ها در برخی رسانه ها به گونه ای تفسیر می شود که رسانه های بیگانه ذوق کنند.

**آقای روحانی دولتی را تحویل گرفت که 400 هزار میلیارد تومان بدهی داشت و 100 هزار میلیارد تومان بانک‌هایش به بانک مرکزی بدهکار بودند و یکصد هزار پروژه نیمه تمام و ارث مسکن مهر و هدفمندی یارانه ها بر روی دستش بود. اگر این دولت با خرد، دانش و تجربه مدیران و با مشورت نخبگان و ارتباط خالصانه نه ادعایی با رهبر انقلاب، کشور را اداره نمی کرد اقتصاد به زانو در آمده بود.

**زمانی که دولت به آقای روحانی تحویل داده شد در برخی از استان ها فقط برای سه روز کالای استراتژیک وجود داشت، اما امروز برای 11 ماه در هر استان کالای استراتژیک موجود است.

**دولت با توطئه عربستان و اسرائیل و با زخم زبان های عده ای در داخل ایستادگی کرده و مذاکرات را به پایان رسانده و پرونده PMD را بسته است. البته شاید یک عده دلواپس آمریکایی کنگره آمریکا بخواهند کارشکنی کنند، اما کار تمام شده و دست و پا زدن آنها فایده ای ندارد.‌ یک روز آقای ظریف پشت پرده دیپلماسی کشور را بازگو خواهد کرد و متوجه می شوید که سرداران دیپلماسی کشور گاهی از سرداران جنگ بیشتر سختی کشیده اند. از صدا و سیما و برخی از رسانه ها می خواهیم که بگذارند مردم امیدوار و خوشحال باشند و به دولت و رییس جمهور خوش بین باشند. سم پاشی بر علیه ارکان نظام چه فایده ای دارد؟

 

** بیکاری، رکود و گرانی را قبول داریم و به دنبال رفع آن هستیم و به همین دلیل گردشگری را مهم جلوه می دهیم، اما نباید به سرمایه گذار خارجی فحاشی کنیم و فضای کشور را ناامن جلوه دهیم. ما می خواهیم با رونق گردشگری اشتغال افزایش یابد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هلیا RU ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    47 1
    زیاد خودتون را ناراحت نکنین، نرود میخ اهنی در سنگ...
  • بی نام A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    4 53
    ما از عاقبت طلحه و زبیری ها می ترسیم
    • بی نام A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
      31 4
      معاویه ها نمیخواهد برای طلحه و زبیر دل بسوزانند
    • بی نام RO ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
      26 4
      طلحه وزبیر آنهای هستند که تفرقه میاندازند کاسه داغدارنباشید
  • جمشید A1 ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    15 2
    من موندم باچه مترواساسی بزرگانی چون هاشمی.سیدحسن خمینی.دکترروحانی ودکترظریف دردیف فتنه گران صدراسلام قرارمیگیرند.اگرسندمستندهای پوچ ویکجانبه گرایانه روزنامه کیهان وبعضابرنامه های تخریبی سازمان صداوسیماست که به قول خودتون بصیرتتون کجارفته؟
  • محمد A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    1 14
    سلام اگر امروز بقول حضرتعالی سرداران مذاکره کاری از پیش می برند نتیجه زحمات سرداران جنگ است گه امروزه با کمترین امکانات و زحمت طاقت فرسا بدون چشمداشت ابروی نظام را در خارج مرزهای ایران حفظ نموده تا جایی که اوباما در گنکره امریکا میگوید هر تصمیمی بدون ایران بی معناست پس نمیتواند زحمات مذاکره کنندگان از زحمت سرداران جنگ سخت تر باشد چون جان عزیز است مذاکره کننده جان نمیدهد
  • بی نام A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    7 1
    خوب چرا توهین وحمله به گروههای دیگر اگر واقعا گروه خاصی ضدانقلابند چرا به آنها اجازه فعالیت داده اند
  • کاظم IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    9 1
    دوستان عزیز مردم باید قضاوت کنند نه عده ای خاص میزان رای مردم است صاحب اصلی این کشور مردم هستند
  • ناشناس A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 3
    چی را قضاوت کنند، آتش زدن مغازه‌های مردم، سرمایه‌های ملی و... در سال 88 حمایتهای دشمنان ایران از این حرکت‌های تخریبی و... کشتار در منی، کشتار مردم مسلمان یمن، کشتار مردم شیعه نیجریه و... این بزرگان کجایند حتی یک بیانیه خالی ندادند که محکوم کنند فکر می‌کنید مردم نمی‌فهمند؟ از کدخدا و ارباب می‌ترسند. آقای انصاری کسی بزرگ است که بزرگی کند نه بچه‌ها و خانمش بزرگش باشند و... .