تشییع پیکر استوار شهید مهدی رضایی در خراسان جنوبی + تصاویر

فارس نوشت، با حضور پرشور مردم و همرزمان شهید، پیکر پاک استواردوم شهید مهدی رضایی در زیرکوه تشییع و در زادگاهش در آغوش خاک آرام گرفت.

صبح امروز پیکر پاک و مطهر استوار دوم شهید مهدی رضایی که در منطقه مرزی زابل در درگیری با اشرار مسلح به فیض عظیم شهادت نائل شده بود، با حضور پرشور مردم و همرزمان شهید بر دستان مردم انقلابی و همیشه در صحنه زیرکوه تشییع و در زادگاهش روستای بمرود در آغوش خاک آرام گرفت.

حسن رضایی برادر شهید در جمع تشییع‎کنندگان پیکر پاک این شهید گفت: به عنوان برادر شهید از دورترین نقطه مرزی شرق کشور به شما نوکران استکبار جهانی و کوردلان هشدار می‌دهم، اگر فکر می‎کنید با جنایاتی که در اقصی نقاط مرزی کشور مرتکب می‎شوید و قطره قطره خون عزیزانمان را می‎ریزید، تا با خیال واهی خودتان ناامنی در کشور ایجاد کنید، سخت در اشتباه هستید.

وی تأکید کرد: تا جوانانی مانند من و امثال برادرم در مملکت امام زمان(عج) زندگی می‎کنیم استکبار هیچ غلطی نمی‎تواند بکند و خواب راحتی نخواهد داشت و افکار پلیدشان را با خود به گور خواهند برد.

برادر شهید خطاب به دانش‎آموزان و جوانان اینگونه گفت: امیدوارم شما جوانان عزیز راه شهدا و امام شهدا را ادامه دهید و پیرو ولایت فقیه باشید.

 

بوسه برادر کوچک شهید بر تابوت برادر:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =