نماینده دلواپس سمنان: خطرناک‌تر از آنفولانزای خوکی ویروس توهین به منتقدان است!

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: نمونه‌ بی اعتمادی به آمریکا٬ امضای معاهده جدید و نقض برجام است، در حالی که از کمیته نظارت بر برجام صدایی شنیده نمی شود.

به گزارش خبرآنلاین٬ علیرضا خسروی در نطق میان دستور خود که با نیش و کنایه فراوان علیه دولت یازدهم همراه بود، گفت: اخیرا خبر کشته شدن صدها تن از شیعیان نیجریه رسانه‌ای شده در حالیکه شمع‌ به دستان حادثه فرانسه، نسبت به کشتار شیعیان سکوت کرده‌اند! مشخص می شود که بعضی آدم‌ها با هم برابرترند!

وی افزود: امروز در جامعه ما، خطرناک‌تر از آنفولانزای نوع A (خوکی) ویروس توهین به منتقدان است! این ادبیات در حالی از سوی مسئولان تکرار می‌شود که پیش از اين، رهبر انقلاب فرموده بودند٬ دلواپس بودن و دغدغه داشتن جرم نیست.

خسروی خطاب به مسئولان اظهار کرد: ادبیات کلاغی و جهنمی و بی سوادی را کنار بگذارید و به فکر معیشت مردم٬ بیکاری و رفع رکود  باشید.

این عضو فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه نمونه‌ای از بی اعتمادی ما به آمریکا٬ امضای معاهده جدید و نقض برجام است٬ ادامه داد: کثیرالشک‌ها که قبله‌شان معلوم است٬ آن‌ها که به وعده‌ دشمنان اعتماد کردند در صحت و سقم قبله‌شان تجدید نظر کنند! این در حالی است که از کمیته نظارت بر برجام صدایی شنیده نمی شود.

وی ادامه داد: به نظر شما آیا یکی بودن ناظران و مجریان در تشکیل هیأت نظارت بر برجام کار ثوابی است؟ از طرف دیگر به دولتمردان می‌گویيم حال که تحریم‌ها برطرف شده؛ دبه درآوردن را کنار بگذارند. اینکه ما فکر نمی کردیم قيمت نفت کمتر از 60 دلار شود٬ رافع مسئولیت شما نخواهد بود!

خسروی گفت: وزارت کشور در حال جهاد است، ولی برای جهاد و دفاع از جمهوری اسلامی جای دیگری ثبت‌نام می‌کنند. پایگاه‌های بسیج، همان‌جاهایی که در فتنه 88 آتش زده شده و در آنجا رقص و پایکوبی کردند! جماعتی برای رفع حصر قاتلان بسیجی گریبان چاک می‌دهند، در سایه امنیتی که شهدا در کشور تامین کرده‌اند، براي نامزدي در انتخابات ثبت‌نام کرده، کاندیدا شده و نقشه می‌کشند! آنها برای ولایت فقیه، خیال شورایی شدن رهبری را در سر می‌پرورانند.

این نماینده منتسب به طیف تندرو اصولگرایان افزود: ما فتنه 88 را نبخشیده و فراموش نمی‌کنیم و از تاکید بر خطوط قرمز توسط شورای نگهبان حمایت می‌کنیم. از طرف دیگر آمریکا با تصمیم اخیرش نشان داد که وعده‌های نسیه‌اش هم نقض شده است. متقابلاً در ایران هم بعضی دوگانه‌سوزند و اعلام می‌کنند منابع توافق برجام مثل مهریه بوده،‌ نه کسی داده و نه کسی گرفته است.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    2 1
    جمله سنگین بود صلواتی عنایت کنین...
  • بی نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    9 1
    برو دنبال پولهایی که زمان احمدی نزاد به باد رفت
  • بی نام A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    1 1
    چرا ما اینجوریم ؟میگیم هر کاری ما بکنیم ایراد نداره ولی وای کافیه بقیه به ما بگن تو دیگه هیچی حالیمون نیست
  • بی نام A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    8 1
    خطرناکتر از ویروس ایدز دلواپسان جناح باز هستند. که انتقاد، و توهین، و تهمت و کتک و همه چی انجام میدن بعد هم با پررویی و مظلوم نمایی چسب بنفش میزنن به دهنشون.
  • بدون نام ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    2 1
    انشاالله منظور ايشان از منتقدان، هتاكان و فحاشان و هوچي گران و تخريب كنندگان و .... نيست يا اينكه مقصود ايشان اينه كه فحش خورتون ملس نيست!
  • بی نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    4 1
    بابا این هزار بار، به اون کسی که نطقاتون رو براتون می نویسه بگین یه دورا، دو دور خسته می شه، از رو چیزی که براتون می نویسه بخونه که لااقل خودتون بفهمین چی می گین.... ملت پیشکش......
  • بی نام RO ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    4 1
    چه طور احمدی نژاد منتقذدینش را بزغاله خواند شما ساکت بودید
  • علوی A1 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    3 1
    جناب نماینده ایا روزی که بعضی از سران پایداری که درجناح شما هستند وزیر خارجه مملکت ورییس سازمان انرزی هستهای را تهدید به مرگ وکشتن ودفن در راکتور اراک نمودند کوچکترین اعتراضی کردید ایا توهین بدتر است یا تهدید انهم به چهره های شاخص نظام البته ما توهین راهم قبوت نداریم ولی بین خود وخدا اگر امار اهاتنهای معمو له از جانب شما وافراد همسو که مخالف دولت هستید گرفته وبه پیشگاه ملت عرضه شود جز سیه رویی و...نخواهید داشت دست بردارید وفضای مملکت را در موقع انتخابات متشنج نکنیید