سپاه نیوز نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا با تمام توان نظامی خود از چند قایق تندرو ایرانی هراس دارد، زیرا می‌داند پشت این قایق چند متری قدرتی الهی نهفته است که می‌تواند ناوهای چند صد متری آنان را از پای درآورد.

 دریادار پاسدار علی فدوی در یادواره سه شهید مدافع حرم از منطقه پنجم دریایی سپاه مستقر در بندرلنگه اظهار کرد: چرا با وجود اینکه قدرت مالی، نظامی و سیاسی دشمنان کم نشده نتوانستند این انقلاب را به زانو درآورند و چه اتفاقی افتاد که حتی با بسیج قدرت‌ها نتوانستند یک گروه مقاوم کوچک را از بین ببرند، آیا جز تحقق وعده الهی چیز دیگری است؟

وی گفت: دشمن در روندی قرار گرفت که محاسباتش اشتباه از آب درآمد و وقتی دید نمی‌تواند با انقلاب اسلامی در ایران مقابله کند به فکر چیدن شاخه‌های انقلاب در دیگر نقاط جهان افتاد و جنگ‌هایی ناجوانمردانه به راه انداخت و امروز همه شکست دشمن را در توطئه‌های منطقه‌ای می‌بینیم و برخی از کشورهای اروپایی از عملکرد خود ابراز پشیمانی می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه راه‌اندازی گروه‌های تکفیری را هدف دیگر دشمن در بد جلوه دادن چهره اسلام دانست و اظهار کرد: گروه‌های تکفیری همانگونه که پیش‌بینی‌ها نشان می‌داد امروز بلای جان سازندگان خود شده‌اند هرچند در مقطعی توانستند اهداف استعماری غرب را به خوبی پیش ببرند.

فدوی جریان شهادت را یک جریان توقف‌ناپذیر خواند و گفت: جریان شهادت جریانی است که توقف ندارد و تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه شکل بگیرد پیروزی حق بر باطل حتمی است.

وی با اشاره به تحرکات آمریکا در منطقه و خلیج فارس خاطرنشان کرد: آمریکا با تمام توان نظامی خود وارد خلیج فارس شده است اما این قایق‌های تندرو ایرانی هستند که بر آنها تحکم می‌کنند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =