جمعی از کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران (رجا) با تجمع در برابر درب ورودی مجلس خواستار دریافت حق و حقوقشان شدند.

تجمع کنندگان با حضور نیروهای انتظامی به گوشه‌ای از محوطه هدایت شدند و ماموران انتظامی از آنها خواستند در آرامش به این تجمع ادامه بدهند. اینجا را ببینید.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار ضمن انتقاد از سیاست‌های دولت روحانی، نسبت به «فتنه بزرگ‌تر در انتخابات پیش رو» هشدار داد. اینجا را ببینید.

اقتصاد

تسنیم از قول رئیس اتحادیه لوازم خانگی نوشت: برندهایی که می خواهند افزایش قیمت بدهند باید اسناد و مدارک خود را به سازمان حمایت ارائه بدهند. اینجا را ببینید.


اگرچه خودروسازان فقط 37 درصد بازار را از لحاظ تعدادی به خود اختصاص داده‌اند ولی از لحاظ درآمدی سهم خودروسازان 52 درصد است که این موضوع نشان دهنده اهمیت بسیار بالای تجارت خودروی دست دوم برای خودروسازان برتر جهانی است. اینجا را ببینید.

فرهنگ

اگر می‌خواهید بدانید که با دوجرخه‌سواری در هوای پایتخت چه چیزی به شش‌هایتان وارد می‌شود بد نیست تصویر زیر را ببینید. اینجا را ببینید.

مراسم اکران خصوصی فیلم «بهمن» به کارگردانی مرتضی فرشباف و با حضور فاطمه معتمد‌آریا و ترانه علیدوستی در سینما فرهنگ برگزار شد. اینجا را ببینید.

جامعه

کوهنوردان تهرانی صبح روز جمعه ساعت ۶ و نیم صبح عکسی از ایستگاه پنج توچال گرفته اند که نشان دهنده حجم بالای آلودگی هوا در تهران است. اینجا را ببینید.

وزیر بهداشت در برنامه متن-حاشیه که به صورت زنده از شبکه ۳ پخش می شد واقعیت حادثه خمینی شهر را تایید کرد و گفت بخیه های صورت صدرا کشیده شده است. اینجا را ببینید.

بین الملل

سرکرده گروهک تروریستی داعش ضمن اعتراف به از دست دادن بسیاری از مناطق در عراق و سوریه، ادعا کرد که این گروهک وارد آخرین جنگ خود در این مناطق می‌شود.اینجا را ببینید.

به دنبال هلاکت سرکرده گروهک تروریستی جیش الاسلام در غوطه شرقی سوریه، ویدئویی از وی منتشر شد که در آن، با توهین آشکار به شیعیان، اعلام می کند درصدد بازگرداندن "عظمت بنی امیه به شام" است. اینجا را ببینید.

ورزش

گزارشگر فوتبال می گوید یک لحظه به خاطر شعار هواداران به اشتباه تصور کرده پورحیدری در ورزشگاه است! اینجا را ببینید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد از هواداران این تیم کتک خورد. اینجا را ببینید.

دانش

دانشمندان هرسال طبیعت جستجو می‌کنند تا گونه‌های مختلف زیستی را بررسی و کشف کنند. به گزارش همشهری آنلاین،در سال ۲۰۱۵ هم حیوانات عجیبی کشف شدند. اینجا را ببینید.

عکس روز ناسا به تصویری ثبت شده توسط بابک امین تفرشی،ستاره‌شناس آماتور ایرانی اختصاص پیدا کرده است. یک پانورامای عمودی که تصویری خارق‌العاده از کهکشان راه شیری را ثبت کرده است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

 مهم نیست که چقدر پول دوربین داده‌اید یا چقدر مهارت دارید، بلکه اولین چیز انداختن نام و ادیت ویدئویی است که شما را وارد داستان ادیت ویدئویی می‌کند. اینجا را ببینید.

تقریباً همه دولت‌های جهان به دلایلی که خودشان توجیه می‌کنند، علاقه زیادی به چک کردن ایمیل کاربران خود، و اگر بتوانند ایمیل‌های دیگران، دارند. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

سیاستمداری که با هفت دوره حضور در پارلمان رکورددار نمایندگی در مجلس بود در این دوره برخلاف انتظار ثبت نام نکرد و از بهارستان خداحافظی کرد. اینجا را ببینید.

ایجاد اهتمام بین المللی برای احیای دریاچه ارومیه موضوع یک کاریکاتور شد. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

در یک سایت خرید و فروش خودرو یک دستگاه BMW به قیمت 2 میلیارد و 100 میلیون تومان در معرض فروش گذاشته شده است. اینجا را ببینید.

در گزارش تصویری پرواز هواپیماهای مدل بر فراز آسمان اتوبان همت را می بینید. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبر

سرو چهار هزار ساله، سرسبز و شاداب در پهنای کویر یزد در شهرستان ابرکوه مقاوم و استوار است.اینجا را ببینید.

رویز پرستویی با نقل داستانی، از کسانی که باورها و ارزش‌های مردم را خدشه‌دار می‌کنند، انتقاد کرد و از آنها خواست حداقل فقط پول مردم را به تاراج ببرند نه ارزش‌هایشان. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبر

شامگاه ١١ مهرماه بود که صدای زنگ خانه ٢ دختر دانشجو در تهرانپارس به صدا درآمد. تصور می‌کردند پیک رستوران است.اینجا را ببینید.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =