ایسنا نوشت:دو نامه با امضای 205 و 196 نماینده خطاب به رئیس جمهور در مورد حمایت از تولید و برگزاری اجلاس وزیران فرهنگ کشورهای اسلامی در سال 2017 از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

با اعلام دهقان عضو هیات رئیسه و با امضای 205 نفر از نمایندگان نامه‌ای به رئیس جمهور اعلام وصول شد که در بخشی از این نامه آمده است: ضمن تشکر از رئیس جمهور برای حمایت از تولید و زحمات ایشان در این عرصه از ایشان می‌خواهم توجه بیشتری نسبت به تولید کنندگان داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای مشابه و تلاش برای برون رفت از رکود اقتصادی بی سابقه به کار گیرد.

همچنین در نامه‌ دیگری با 196 امضاء نمایندگان از رئیس جمهور خواستند تا مسئولیت دبیرخانه اجلاس وزیران فرهنگ کشورهای اسلامی که قرار است در سال 2017 در مشهد برگزار شود را بر عهده گرفته و شخصا مسائل مربوط به آن را رسیدگی کند.

افزون براین تسنیم گزارش داد دبیر مجمع نمایندگان اهل تسنن مجلس به دلیل افتتاح ۱۰ بیمارستان صحرایی در سیستان و بلوچستان از سپاه پاسداران تقدیر و تشکر کرد. حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز پارلمان نامه حمیدرضا پشنگ نماینده مردم خاش و دبیر مجمع نمایندگان اهل سنت مجلس به هیئت رئیسه مجلس برای تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران را قرائت کرد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mohammad RO ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    احسنت بر سپاه و سپاهیان و رزمندگان
    • بی نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
      0 0
      خدا حفظشون کنه
    • ایران A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
      1 1
      واقعا چه کسانی به پست mohammad رای منفی دادند؟؟ و این یعنی چی
    • مهدی RO ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
      1 0
      سلام....خدا بر توفیقات و موفقیت های روز افزون سپاه پاسداران اضافه کنه.احسنتم... هفته وحدت و میلاد پبامبر مهربانی ها را خدمت تمامی مسلمانان جهان تبریک عرض میکنم
  • بی نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    تا زمانیکه صدا و سیما در خدمت سامسونگ و ال جی کره هست رکود هست
  • بی نام IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    خدایا شکر این مجلس در پایان عمر خودش این شهامت پیدا کرد یک بار هم شده از.دولت تشکر کند ان هم سیاسی برای رای جمع کردن
  • عباس A1 ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 1
    متاسفانه اقای روحانی با بی تدبیری وعقل کل دانستن وتوجیه بهانه ومشکلاتو گردن دولت قبل سعی داره مردم رو توجیه کنه ولی ما ملت باهوشتر از این حرفا هستیم گول بخوریم بیشتر فکر جیب خودشون هستن تا منافع ملت مطمعن باش 4 سال بیشتر نیستی دولت دروغگویان وام های با بهره 16 درصد برا خودرو کجای دنیا اینقده ظلم میکنن به ملت خرید لوازم ایرانی با سود 12 درصد اقای روحانی با 500 هزار تومن حقوق کارگری نان دانه ای 400 تومان اموراتمون نمیگذره محض رضای خدا هیچ لا اقل برا اینکه 4 سال بعد رای بیاری اینقده دروغ نگوووووووووووووووووو