ایرنا نوشت: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای شورای مرکزی این فراکسیون در جلسه امروز درمورد پیوستن به ائتلاف اصولگرایان در انتخابات آینده به نتیجه نرسیدند.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان افزود: در این جلسه که با حضور علی لاریجانی رییس مجلس برگزار شد برخی از اعضا در مورد این که رهروان ولایت در ائتلاف اصولگرایان نیز باید حضور داشته باشند، مباحثی را مطرح کردند ولی در نهایت به جمع بندی نهایی نرسیدیم.

وی یادآور شد: در ادامه این جلسه رییس مجلس بیان کرد که از طرف گروه های مردمی و با نظر مراجع عظام تقلید در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور یافته است و نه از طرف احزاب و گروه ها.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس از دیگر محورهای این جلسه را ضرورت بهره مندی از نظرات روحانیت در فعالیت این فراکسیون و در روند آینده انتخابات بیان کرد و گفت: ما از دیدگاه های روحانیت در انتخابات آینده استفاده و از اقدامات آنها حمایت می کنیم ولی احزاب نقش موثری در این فراکسیون ندارند.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار نیز در گفت و گو با ایرنا تحقق اقتصاد مقاومتی و تاکید بر تولید محور بودن را از دیگر محورهای جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت عنوان کرد.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش قیمت نفت و موقعیت کنونی کشور باید اقداماتی همچون توجه به گردشگری و جذب توریست در سرلوحه کار ما قرار گیرد.

لاریجانی: در حمایت از روحانیت دریغ نداریم

تسنيم هم نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی درباره کاندیدا شدنش در دهمین دوره انتخابات مجلس، گفت: به دعوت گروه‌هایی از مردم و مراجع کاندیدا شدم.

ابوذر ندیمی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون، گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان مجلس با حضور آقای لاریجانی رئیس مجلس و تمامی اعضا و نیز به ریاست کاظم جلالی پیش از جلسه علنی مجلس برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مباحثی پیرامون ثبت‌نام‌‌های اعضای فراکسیون در دهمین دوره انتخابات مجلس مطرح و اعضا معتقد بودند که می توان از ظرفیت فضای مجازی برای این منظور استفاده کرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در این جلسه، آقای لاریجانی پیرامون کاندیدا شدنش در انتخابات مجلس گفت که "من به دعوت گروه‌هایی از مردم و مراجع کاندیدا شدم، نه راست و چپ، اما اگر حمایت از روحانیت باشد، ما دریغ نداریم ولی درباره احزاب نیازمند رایزنی طرفینی هستیم و بدون آن نمی‌توانیم رویکردی داشته باشیم، بلکه درباره احزاب باید رایزنی باشد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    1 4
    حرفهای ایشان باعملکردش منافات داره مگر اکثریت اصول گرایان مراجع وروحانیت نیستند؟
  • مصیب بحرانی A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    آقای لاریجانی به دعوت مراجع کاندید شدند یا به دعوت آقای هاشمی ؟