سرپرست موقت استقلال در فصل جاری رفتاری را در پیش گرفته که گویا توصیه برادرش بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرزاد مجیدی عضو کادر فنی استقلال، این روزها مصاحبه نمی کند. در واقع هر خبرنگاری با او تماس می گیرد، جوابش این است: «تنها این روزها بلکه نمی خواهم تا پایان فصل حرف بزنم. چیزی ندارم بگویم. برای خبرنگاران احترام زیادی قایلم ولی از من نخواهید مصاحبه کنم....»
این رفتار فرزاد مجیدی ناخوادآگاه همه را به یاد رفتارهای برادرش می اندازد؛ فرهاد مجیدی. او که در سال های حضورش در دبی، حتی در سخت ترین شرایط ممکن جواب تلفنش را می داد و همیشه پاسخگوی خبرنگاران بود. او پس از بازگشت به استقلال، تصمیم گرفت تا مصاحبه نکند و هر زمانی که خودش صلاح بداند، با خبرنگاران حرف بزند. رفتاری که فرزاد مجیدی در پیش گرفته، دقیقا مشابه برادرش است؛ حال آنکه جایگاه فرهاد و فرزاد به هیچ وجه قابل قیاس نبوده است. فرزاد درباره هیچ چیز حرف نمی زند، حتی وقتی سرپرست موقت استقلال می شود.
امروز روزنامه ایران ورزشی تنها روزنامه دولتی ورزش ایران هم در گزارشی به انتقاد شدید از انتخاب فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست استقلال پرداخت و نوشت، این انتخاب به هیچ وجه خوب نبوده است و قطعا این مسئله به همین نوع رفتارهای فرزاد مجیدی بی ارتباط نبوده است.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =