فرهاد مجیدی عکسی در اینستاگرامش منتشر کرده و زیر آن نوشته است:«به زودی خبرهای خوب برای استقلال در راه است.»

حمید رضا یادگار - خبرگزاری خبرآنلاین؛نکته اینجاست که در کنار فرهاد مجیدی فردی دیده می شود که احتمالا خبر خوشی که قرار است به زودی به استقلالی ها برسد بی ارتباط به او نباشد."برایان اعتماد" یک ایرانی اصل که در دوبی کار املاک می کند و پروژه هایی توسعه ای داشته است.او در حال حاضر با مسئولان امیر نشین دوبی همکاری می کند.

اما نکته ای که می توان از بین پیام مجیدی و عکسی که با "برایان اعتماد"انداخته است استخراج کرد این است که بدون شک خبر خوشی که شماره هفت قرار است بدهد بی ارتباط به این شخص نخواهد بود.احتمالا برنامه فرهاد این است که وارد ساخت پروژه هایی مثل آکادمی برای استقلال شود.البته هنوز هیچ خبری نیست و تنها چیزی که می شود آن را عنوان کرد این است که مجیدی با این سازنده حرف هایی را رد و بدل کرده که مشخص نشده خروجی دقیق آن چه چیزی بوده است.

مجیدی در آخرین کارهای که قرار بود انجام بدهد ایجاد یک مدرسه فوتبال و پروژه استعداد یابی باشگاه اسپانیول در منطقه خاورمیانه بوده است.

او همچنین در سر داشت که مدرک مربیگری A از اتحادیه فوتبال انگلیس را بگیرد.فرهاد در این کلاس ها هم شرکت کرد اما هنوز خبر جدیدی از اینکه این کارها انجام شده باشد نرسیده است. در روزهای آینده قرار است خبری برسد که به گفته مجیدی استقلالی ها را خوشحال می کند.باید دید خبر شماره هفت برای آبی ها چه خواهد بود؟

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =