تسنیم نوشت: وزیر سابق اطلاعات گفت: معیار نماینده انقلابی با اقتصاد مقاومتی سنجیده می‌شود، امروز با جرأت باید عنوان کرد که تنها ۲۰ درصد مشکلات اقتصادی کشور با تحریم‌ها در ارتباط است.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی ظهر امروز در جمع فرماندهان سپاه امام رضا (ع)، اظهار داشت: امروز عده‌ای به دنبال این هستند که مسیر و حرکت امام راحل در استکبارستیزی را از میان ببرند که این‌ها همراهان استکبار هستند.

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهایی که در این زمینه از سوی افراد اتخاذ شده، خاطره‌گویی‌های متعدد از امام راحل است و ویژگی بارز این خاطرات این است که در آن‌ها خط اصیل امام و گفتمان حاکم بر فرمایشات ایشان عنوان نمی‌شود.

مصلحی خاطرنشان کرد: افراد بسیاری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دائم تلاش کردند تا مسیر انقلاب اسلامی را منحرف و یا عوض کنند اما موفق به این کار نشدند چراکه مسیر انقلاب اسلامی همواره جلو می‌رود و اهداف استکباری نیز نمی‌تواند در جامعه اسلامی محقق شود.

وزیر سابق اطلاعات گفت: امروز استکبار جهانی درصدد است مسیر انقلاب اسلامی را از خط اصیل خود منحرف کند و تمامی این موارد نیز در راستای تحقق این هدف می‌تواند کارساز باشد.

مصلحی تصریح کرد: امروز دشمن در چهره‌های متفاوت و در قالب تدوین فتنه‌های متعدد به میدان آمده و باید برای حفظ خط اصیل امام(ره) بیشتر از گذشته سرمایه‌گذاری کنیم.

وی تصریح کرد: گفتمان امام راحل همان است که در آثار و سخنرانی‌های ایشان آمده، ایشان بارها فرمودند اسلام ما اسلام طرفدار پابرهنگان و فقرا است. کجا در آثار امام(ره) مشاهده می‌کنید که این اسلام به اسلام سرمایه‌داری تعبیر شده باشد؟

مصلحی تاکید کرد: مهمترین ویژگی اسلام آمریکایی، اسلام سرمایه‌داری و اشرافی است؛ این همان مدل اسلامی است که افرادی همچون ابوسفیان در زمان پیامبر اسلام (ص) پیاده‌سازی می‌کردند.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی نیز خاطرنشان کرد: معیار نماینده انقلابی با اقتصاد مقاومتی سنجیده می‌شود، امروز با جرأت باید عنوان کرد که تنها 20 درصد مشکلات اقتصادی کشور با تحریم‌ها در ارتباط است.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    5 2
    لیاقت ایشان همان احمدی نژاد بود
  • بی نام RO ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    2 2
    مصداق استکبار شما و همفکرانتان هستید که جز خود، همه را کافر و بد می پندارید
  • علی A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    2 2
    درست میگوید کاملا: مشکلات 20 درصد با تحریم و 80 درصد با آنچه احمدینژاد به ارث گذاشت مرتبط است.
  • بی نام A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    2 2
    شما هم با شعار مبارزه با فساد به دنبال گسترش فساد هستید.