ایسنا نوشت: در ششمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم دو نفر از وزرای دولت احمدی‌نژاد برای نمایندگی دوره بعدی مجلس ثبت نام کردند.

در اولین ساعت ششمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم با حضور در فرمانداری تهران برای انتخابات مجلس دهم نام نویسی کرد و گفت: از طرف آقای احمدی نژاد شرکت نمی کنم، ایشان هم اعلام کرده اند که در انتخابات هیچ گونه فعالیت و پشتیبانی از کسی نخواهند داشت. من یک اصولگرا هستم و طبیعی است اگر اصولگرایان من را در لیستی قرار دهند استقبال می کنم.

همچنین یحیی آل اسحاق رییس سابق اتاق بازرگانی تهران با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند.

فاطمه آلیا و زهره طبیب زاده نیز با حضور در فرمانداری تهران برای کاندیداتوری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام و عنوان کردند: به ائتلاف اصولگرایان متعهد هستیم و اگر نام‌مان در لیست اصولگرایان نباشد به صورت مستقل در انتخابات شرکت نخواهیم کرد.

فاطمه آلیا همچنین گفت: شورای داوری اصولگرایان تشکیل شده و از این به بعد به دنبال تعیین مصادیق خواهد بود. اصولگرایان تصمیم دارند تحت رهبری آیات یزدی، موحدی و مصباح حرکت کنند.

لاله افتخاری و وحید احمدی وعلی کائیدی از نمایندگان فعلی مجلس همچنین حسین نقاشی فعال سیاسی اصلاح طلب نیز صبح پنج‌شنبه همزمان با اولین ساعات ثبت نام انتخابات مجلس دهم با حضور در وزارت کشور جهت کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کردند.

مرضیه وحید دستجردی از وزرای دولت احمدی‌نژاد نیز صبح پنج شنبه مراحل ثبت نام خود جهت کاندیداتوری مجلس دهم را تکمیل کرد.

همچنین حمید سجادی اولین وزیر ورزش پیشنهادی احمدی نژاد نیز با حضور در فرمانداری تهران برای انتخابات مجلس، ثبت نام کرد.

معاون وزیر ورزش دولت دهم در هنگام ثبت نام در فرمانداری تهران گفت: فعلا به صورت مستقل ثبت نام کرده ام اما امکان دارد در لیستی که ورزشکاران می دهند حضور داشته باشم. فردا بعدازظهر با مشخص شدن ورزشکاران ثبت نامی این لیست هم مشخص خواهد شد.

همچنین محمد نبی حبیبی واسدالله بادامچیان دبیر کل و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه نیز با حضور در وزارت کشور کاندیدای مجلس دهم شد.

ابوالقاسم رئوفیان دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین و سهیلا جلودارزاده نماینده ادوار مجلس نیزبا حضور در فرمانداری تهران کاندیدای مجلس دهم شدند .

همچنین درششمین روز نام‌نویسی داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حسین آذین نماینده فعلی مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

2727

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    خانم آلیا شما بهتر نیست به خانه داری بپردازید طبق گفته خودتون؟؟؟؟؟
  • حسین IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    آقای خلیلیان شما و همفکرات در طول صدارت ، کشاورزی و منابع طبیعی مملکت که هیچ یک ساختمان را هم نتونستید نگه دارید پسه دیگه