پرداخت مابه تفاوت بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت تصویب شد

هیات دولت امروز بودجه پرداخت ما به تفاوت بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت را تصویب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در هفته های اخیر، تعداد زیادی از کامنتهای مخاطبان سرویس مشکلات مردم درباره عدم اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد بود.

معترضان می گفتند دولت در اجرای این قانون، همت نمی کند و بسیاری از تقاضاهای بازنشستگی پیش از موعد رسیدگی نشده. این سئوال را از محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سخنگوی دولت نیز پرسیدیم که او توضیح داد دولت با بازنشستگی پیش از موعد در صورتی که مستخدمین دولتی چهل و چند ساله دارند موافق نیست و معتقد است با خروج این نیروهای کاربلد و دارای مهارت و دانش، بدنه دولت از خدمات آنها بی بهره می شود.
ولی امروز هیات دولت اعلام کرد که موضوع پرداخت ما به تفاوت بازنشستگی کارکنان دولت را به تصویب رسانده. طبق اعلام سایت رسمی دولت، هیأت وزیران در جلسه ای به ریاست دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، موضوع پرداخت مابه‌التفاوت مربوط به بازنشستگی پیش از موعد و بدون سنوات ارفاقی کارکنان دولت را تصویب کرد.


۴۵۲۳۱

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 491994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    3 3
    این اقای نوبخت کاری میکنه ,کسی دیگه به کاندیداهای دولت تدبیر وامید رای نده.صبر کنید تا اسفند مگه رای کارمندان رو نمیخواید,اقای روحانی لطفا فکری به حال این سخنگوی دولتتون بکنید,داریم نا امید میشیم,اقا بعضی مشاغل سخت فرسودگی داره ,بذارید یه جوون ۲۴ساله با انگیزه بیاد سر کار نه یه ادم چهل وچندساله فرسوده جسمی وروحی.همه که سخنگوی دولت نیستن پنجاه سال کار کنن .خبر انلاین مدیونی اگه نذاری.
  • مخاطب روزانه خبرانلاین A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    مدیریت واعضای محترم سابت خبرانلاین همگی خسته نباشی واقعا شماها در پیگیری مشکلات و بیان نظرات مخاطبین مردم سنگ تمام گذاشته اید خدابرایتان جبران فرماید ک اما یک سئوال مطرح است آیا با این مصوبه هیئت محترم دولت کارکنان که اسامی آنها قبلا مورد تایید دستگاه مربوطه قرارگرفته ادارات ودستگاه متبوعه می توانند نسبت به بازنشستگی پیش ازموعد این افراد اقدام نمایند کمی این مصوبه گنگ است برای مخاطبین لطفا بیشتر آنرا مورد بررسی و اطلاع رسانی فرماید بازهم تشکر منتظر خبرهای خوب از طرف مجلس و دولت محترم برای کارکنان و جامعه کارگری و بستگان محترم شهدا خواهر وبرادر" و جامعه ایثارگری هستیم
  • آشنا A1 ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    با سلام لطفا از سازمان امور مالیاتی کشور بپرسید علت تبعیض در اجرای احکام 35درصد چیست ...؟ وچرا اینقدر اختلاف درزمان پرداخت وجود دارد ...؟ تبعیض و بی عدالتی تا کی ادامه دارد ...؟
  • مهناز کریمی پور EU ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    1 0
    این پرداخت مابه التفاوت شامل چه کسانیه ؟من سال 91 به علت بیماری با 24 سال بازنشسته شدم بدون سنوات ارفاقی . فقط همون دو سه سال شانس من سنوات ارفاقی نداشت . انشالله که شامل ماهم بشه . خواهشا اون دووسه سال رو هم شامل کنید . اونایی که در این سالها بازنشسته شدند اونم به علت بیماری که تافته ای جدا بافته نیستند . ممنونم