عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه ما اصلاح‌طلب را در مقابل اصول‌گرا نمی‌دانیم، گفت: یک اصول‌گرا ضمن اصول‌گرایی یک اصلاح‌طلب نیز هست.

ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: هنوز در جمع شورای مرکزی ائتلاف اصول گرایان کاندیدایی به صحنه نیامده است. اینجا را ببینید.

علی مطهری در کانال تلگرام خود یادداشتی در انتقاد از پخش نشدن مصاحبه ظریف از برنامه نود، منتشر کرد. اینجا را ببینید.

اقتصاد

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تشکیل کارگروه ویژه الحاق مجدد شرکت دخانیات به وزارت صنعت خبر داد.اینجا را ببینید.

بسیاری از ما، برای پولدار شدن به دنبال فرمول‌های سری و پیچیده می‌گردیم درحالیکه بسیاری از ثروتمندان موفق جهان، بدون توجه به این فرمول‌های پر رمز و راز، با تلاش خودشان و از راه‌های ساده به این موفقیت دست یافته‌اند. اینجا را ببینید.

فرهنگ

صداوسیما به لحاظ جلوگیری از پخش مصاحبه ظریف به تصمیم گیری جناحی متهم شده است. اما شنیده می شود یکی از دلایلی که جلوی پخش مصاحبه را گرفته بیش ازآنکه سیاسی باشد به رقابت های عجیب درون سازمانی باز می گردد.اینجا را ببینید.

سریال شهرزاد به کار گردانی حسن فتحی هر چند با استقبال خوب مردم همراه شده است اما مدیر پخش این سریال به نکات جالبی درباره این استقبال اشاره می‌کند.اینجا را ببینید.

اجتماع

هفتم آذرماه سال 92 مأموران پلیس در جریان پیدا شدن جسد مرد جوانی در بخش آفتاب جاده قدیم قم قرار گرفتند.بررسی‌های ویژه نشان داد که این مرد به نام بهرام 42 ساله خفه شده و به قتل رسیده است. اینجا را ببینید.

«پلیس راهنمایی و رانندگی»، 32 گردشگر را ابتدای نائین متوقف کرد و به آنها اجازه ورود به شهر را نداد، تنها به این جرم که زن و مرد کنار هم در اتوبوس نشسته بودند.اینجا را ببینید.

بین الملل

نامزد جنجالی انتخابات آمریکا از واژه بسیار رکیک درباره کلینتون استفاده کرد. اینجا را ببینید.

چه مسئله ای در مورد جان کری وزیر امور خارجه آمریکا وجود دارد که هر وقت جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران می گوید «بپر» ، کری فقط می گوید «تا کجا بپرم »؟ اینجا را ببینید.

ورزش

پیکر دایی سرمربی صبای قم سرانجام پیدا شد. اینجا را ببینید.

شعار علیه پورحیدری در بازی تراکتور و استقلال، در بین دو نیمه بازیکنان آبی را برای برد مصمم تر کرد. اینجا را ببینید.

دانش

ناسا نقشه‌ای از منطقه خاورمیانه منتشر کرده که در آن می‌توان میزان آبهای شیرین از دست رفته ایران بین سالهای ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۵ را دید. این نقشه به خوبی خطر کمبود آب در ایران و کاهش شدید منابع آبی را نشان می‌دهد. اینجا را ببینید.

آلمانی‌ها در حال آزمایش دوربین زره‌پوش جدیدی هستند که قادر به عکسبرداری همزمان از خودروها در چند لاین ترافیکی است.اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

مهندسان گوگل سیستم جدید لاگین داخل اکانت گوگل بدون پسورد را با موفقیت انجام دادند. اینجا را ببینید.

پس از عرضه موفقیت‌آمیز مدل‌های 8 و 10.1 اینچی، کمپانی کره‌ای تصمیم گرفت مدل مجهز به LTE را بنام LG G PAD II را در سایز 8.3 اینچی راهی بازار کند. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

روزنامه قانون در صفحه طنز خود با انتشار تصویری، پاسخ سرافراز به عدم پخش مصاحبه ظریف در برنامه نود را منتشر کرد. اینجا را ببینید.
آید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ین سیارسریع در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: متاسفانه د‌‌‌ر روزهای اخیر هجمه‌های بی‌سابقه‌ای علیه رسانه د‌‌‌لسوز و کاملا ملی صد‌‌‌اوسیما صورت می‌پذیرد‌‌‌ که د‌‌‌ل هر طنزنویس با وجد‌‌‌انی را به د‌‌‌رد‌‌‌ می‌آورد‌‌‌. اینجا را ببینید.


چند رسانه ای

تصویری از شیخ هادی غفاری و شیخ صادق خلخالی در یک سنگر در کنار محسن رضایی نشسته‌اند. اینجا را ببینید.

تصویری از محبت و حمایت های سردار قاسم سلیمانی به فرزندان شهدای مدافع حرم در فضای مجازی منتشر شده است. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

اگر یک فلاکس چای داغ را در دمای چهل درجه سلسیوس زیر صفر را بیرون بریزید چه صحنه‌ای خلق می‌شود؟ مایکل دیویس عکاس کانادایی عکس خارق‌العاده از این صحنه گرفته است. اینجا را ببینید.

زیباکلام معتقد است صداوسیما کاملا تاکید دارد که سازمانی متعلق به گروهی خاص از اصولگرایان تندرو است و از آشکار شدن این موضوع هم ابایی ندارد. اینجا را ببینید.

 

/212 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 491912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =