تسنیم نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: انتخابات اسفندماه اولین آزمون برای دولت تدبیر و امید است.

رسول منتجب نیا پس از ثبت نام برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه گروه‌ها و تشکل‌ها و فعالان سیاسی مدت‌هاست برای این دور از انتخابات فعالیت‌های خود را شروع کرده‌اند تا در انتخابات شرکت و دین خود را برای مردم ادا کنند، گفت: انتخابات هم مظهر اراده مردم در عرصه تعیین سرنوشت است و هم میدان رقابت بین گروه‌های سیاسی و هم از عصاره‌های فضیلت ملت است.

وی افزود: انتخابات به فرمایش حضرت امام برای همه امتحان و وسیله آزمایش است. هم برای دولت و هم برای هیئت‌های نظارت شورای نگهبان، هم برای کاندیداها و هم برای هواداران آنها امتحانی است تا موفق و روسفید از آن خارج شوند.

منتجب نیا با یادآوری تعبیر رهبر انقلاب از حق‌الناس بودن رأی مردم اظهار داشت: بر این اساس همه باید نسبت به حق الناس بودن آرای مردم حفاظت و پاسداری کنند.

وی با ابراز اینکه ایران متعلق به همه ایرانی‌هاست و متعلق به شخص و گروه و جناح خاصی نیست، گفت: باید از هم اکنون تلاش کنیم زمینه برای حضور بانشاط و حداکثری مردم فراهم شود. به هر شکلی دولت و هیئت‌های نظارت و شورای نگهبان و رسانه‌های گروهی و رسانه‌های مکتوب بخصوص صداوسیما و همه و همه باید تلاش کنند زمینه‌های امیدواری و اعتماد و حضور حداکثری مردم فراهم شود.

منتجب نیا ادامه داد: کسی تصور نکند با نیامدن مردم در پای صندوق‌های رأی جناح آنان به پیروزی می‌رسد. عدم حضور اکثریت ملت به ضرر همه گروه‌های سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: از دولت و شورای نگهبان تقاضا می‌کنیم امید به وجود آمده در بین مردم را افزایش دهند. از کاندیداهای محترم تقاضا دارم در ایجاد فضای آرام و سیاسی تلاش‌های لازم را انجام دهند. امیدواریم که این دو انتخابات دو گام بلند در جهت توسعه کشور و همچنین در رسیدن به پیروزی‌های بزرگ‌تر باشد.

به گفته وی، انتخابات اسفندماه اولین آزمون برای دولت تدبیر و امید است.

29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 491904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =