نوه دختری امام خمینی(ره) برای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی ثبت نام کرد.

به گزارش خبر آنلاین حجت الاسلام مرتضی اشراقی امروز ضمن حضور در محل ستاد انتخابات کشور، برای کاندیداتوری در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات ثبت نام کرد.

 اشراقی پس از ثبت‌نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات کشور در خصوص دلیل کاندیداتوری در این انتخابات، اظهار کرد: امروز در مرحله‌ای از دوران حیات نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داریم که حضور همه علاقه مندان، دلسوزان و منتسبان به انقلاب در جهت خدمت، امری ضروری و وظیفه‌ای اخلاقی است.

نوه امام خمینی گفت: مجلس آتی هم می‌تواند محلی برای حضور نسل جوان و هم زمینه ساز و حامی فعالیت آنان باشد.

وی افزود: با توجه به گذر کشور از بحران‌ها و سختی‌های داخلی و خارجی، امروز هرکس که فکر می‌کند توان خدمت در جهت اعتلای نظام را دارد باید به عنوان نامزد وارد انتخابات شده و خود را در معرض رأی مردم شریف قرار دهد تا مجلسی برخوردار از وزن سیاسی و فکری بالا و دارای تنوع سلایق تشکیل شود.

اشراقی یادآور شد: از همین رو بنده که با لطف و دعوت بزرگان و دوستان مواجه بودم، تصمیم گرفتم تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران حضور یابم و در صورت تشخیص مردم عزیزمان در سنگر مهم تقنینی کشور به ایفای نقش بپردازم.

نوه امام خمینی در پاسخ به سوال دیگری در مورد دغدغه های اصلی وی در جریان ورود به عرصه انتخابات، یادآور شد: یکی از مسائل مهمی که در برهه زمانی فعلی با آن رو به رو هستیم، خیل عظیم نسل جوان کشور است که پس از طی مدارج علمی مشتاق و مستعد حضور در عرصه مدیریتی، تصمیم گیری و تصمیم سازی هستند؛ از این جهت فکر می کنم مجلس آتی هم می تواند محلی برای حضور این نسل جدید و باانگیزه و هم زمینه‌ساز و حامی فعالیت آنان باشد.

45213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 491534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    4 1
    بزرگان کیه که دعوت کرده ؟
  • بی نام A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    3 18
    من بهش رای می دم
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    2 2
    حالا اگر اینها رای نیاورند که خیلی بد میشه بعدا میدونید مردم چی میگن؟
  • بی نام A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    1 0
    خاندان امام مورد اعتماد واحترام هستند ،حتماً رای بدید
  • بی نام A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    از کدوم حزیه؟؟بدونیم رای بدیم یا نه.هرچند من زیاد چشمم آب نمیخوره که خوب باشه