امروز چهارمین روز ثبت نام در انتخابات مجلس دهم در حالی آغاز شد که چهره های سیاسی و حزبی یک به یک از راه می رسند.

به گزارش خبرآنلاین در حالی که سیاست یاران احمدی نژاد در انتخابات حرکت با چراغ خاموش است، گزینه های این جریان در دو روز گذشته کاندید انتخابات مجلس شده اند. از جمله صبح امروز سیدمحمد حسینی و محمد عباسی از وزرای دولت دهم به همراه هم برای ثبت‌نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور مراجعه کردند. بعد از آنها هم پرویز کاظمی و علی نیکزاد به وزارت کشور رفتند. همچنین محمدحسن طریقت منفرد از دیگر چهره های نزدیک به این جریان هستند که کاندید انتخابات مجلس شدند. همه این چهره ها قرار است از حوزه انتخابی تهران وارد انتخابات شوند.
این در حالی است که روز گذشته هم فریدون عباسی رییس سازمان انرژی اتمی در دولت احمدی نژاد، فاطمه واعظ جوادی رییس سازمان محیط زیست در دولت نهم و آخرین استاندار احمدی نژاد از حوزه کرمانشاه کاندید انتخابات مجلس دهم شدند.
در میان اصولگرایان هم حسن غفوری فرد رییس خانه احزاب و ابراهیم انصاریان داماد و رییس دفتر آیت‌الله مهدوی کنی امروز در انتخابات مجلس ثبت نام کردند. علاوه بر این حجت‌الاسلام سعید روحانی نیز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی شد. او همچنین درانتخابات خبرگان رهبری نیز ثبت‌نام کرد.
همچنین امروز رفت و آمد اصلاح طلبان به ستاد انتخابات وزارت کشور بیشتر از روزهای قبل بود. امروز محمدرضا عارف رییس ستاد که به همراه محسن مهرعلیزاده در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شده بود از حوزه تهران کاندید انتخابات مجلس شد. مهرعلیزاده هم قرار است از همین حوزه وارد انتخابات مجلس دهم شود. علاوه بر این سیده فاطمه مقیمی از حزب کارگزاران، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردمسالاری، علی صوفی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت، مرجان کاووسی دبیر شورای همگرایی زنان اصلاح‌طلب، مجید فراهانی، مرضیه جوکار، سجاد سالک و رادفر از حزب ندای ایرانیان در انتخابات مجلس ثبت نام کردند.

23214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 491405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    7 1
    سلام بر عارف.. یار دیرین سید
  • بی نام A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    6 1
    زنده باد عارف