ایسنا نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیشگیری در برابر دشمن با آمادگی نیروهای مسلح به وجود می‌آید و دشمن اینگونه جرأت حمله به کشور را نخواهد داشت.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان اظهار کرد: دشمنان انقلاب از ابتدا به فکر براندازی نظام بودند اما با آمادگی نیروهای مسلح شکست خوردند و پیروزی انقلاب در سال 1357 رقم خورد.

پوردستان با بیان این‌که «آمریکا تهدیدات خود را فاز به فاز علیه انقلاب اجرا کرده است» گفت: مقصد آمریکایی‌ها از ورود به جنوب غرب آسیا، افغانستان و عراق نبود و مشخصاً برای ایران آمدند اما با آمادگی نیروهای مسلح ما موفق نشدند و آنها بعد از شکست از راهبرد مذهب علیه مذهب استفاده کردند که داعش زاییده این راهبرد است.

وی گفت: ما متناسب با تهدیدها، ظرفیت‌های خود را ارتقاء می‌دهیم و ارتش با ایجاد توان دفاعی مانع هرگونه نفوذ می‌شود.

پوردستان که در اولین جشنواره ایده‌پردازی نیروی زمینی ارتش سخن می‌گفت، تصریح کرد: ایده‌پردازی نگاه دقیق به تمام امور است و نیاز را قبل از وقوع شناسایی می‌کند و راه ‌حل آن را پیدا می‌کند.

وی افزود: برای مقابله با تهدیدها در همه حوزه‌ها باید ایده‌پردازان با جدیت پشتیبانی و حمایت شوند، چرا که ایده‌پردازی تبیین نقشه راه برای صنعت دفاعی است.

پوردستان با بیان این‌که «ایده‌پردازی منطبق بر تدبیر مقام معظم رهبری است» گفت: ما برای اینکه غافلگیر نشویم و متناسب با تهدیدها، ظرفیت‌های دفاعی و تهاجمی خود را بالا ببریم از ایده‌پردازان استفاده می‌کنیم. ایده‌پردازی در نیروی زمینی از چند ماه پیش آغاز شده و تاکنون 1300 ایده حاصل و ارزیابی شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: تحریم‌ها شاید در نگاه اول کراهت‌آمیز باشد اما برکات زیادی دارد و ما نواقص خود را متوجه می‌شویم و در داخل آن را برطرف می‌کنیم.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =