۰ نفر
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵

ایرنا نوشت: یک منبع آگاه در اداره پلیس استان نینوا عراق اعلام کرد گروهک تروریستی داعش 15 نفر از سرکرده های فراری خود را اعدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری روزنامه القدس العربی، این منبع افزود گروهک تروریستی داعش پس از دستگیری این فراری ها در غرب موصل واقع در 400 کیلومتری شمال بغداد ، آن ها را اعدام کرد.
محمد الجبوری فرمانده پلیس نینوا نیز گفت: گروهک تروریستی داعش این سرکرده های فراری خود را در شهرستان «البعاج» واقع در غرب موصل پس از ده روز تعقیب و گریز دستگیر کرد.
وی افزود: این سرکرده های داعش قصد فرار به سوریه را داشتند و شش نفر از آن ها از اتباع سوریه هستند.
الجبوری همچنین گفت: گروهک تروریستی داعش این 15 نفر را به اتهام خیانت و فرار از این گروه ، از طریق شلیک گلوله به سر، اعدام کرده و اجساد آن ها را سوزاند.
همچنین این گروه تروریستی محمود حسن الحیالی خطیب مسجد النوری را که هفته گذشته بازداشت کرده بود ، به اتهام عدم بیعت و پایبندی به دستورهای این گروه در برابر چشم مردم اعدام کرد.
منابع محلی در استان نینوا تصریح کردند که گروهک تروریستی - تکفیری داعش اخیرا 12 غیر نظامی را از طریق پرتاب از ارتفاع اعدام کرد.
گروهک تروریستی - تکفیری داعش از خردادماه سال گذشته تاکنون مناطقی زیادی از شمال و غرب عراق را به اشغال در آورده و طی این مدت صدها عراقی و از جمله چندین پزشک و نظامی را به دلیل سرباز زدن از بیعت با ابوبکر البغدادی سرکرده این گروهک تروریستی اعدام کرده است.
این گروهک تروریستی مردم موصل را شدیدا در تنگنا قرار داده و مانع خروج آن ها از مناطق تحت کنترلش می شود و همچنین از آن ها به عنوان سپر انسانی در مقابل حملات به خود استفاده می کند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =