ایسنا نوشت: رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از منابع سیاسی این رژیم شهادت سمیر قنطار و 9 فرمانده نظامی سوری در حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق را تایید کرد.


به گزارش سایت اینترنتی النشره، رادیو رژیم صهیونیستی درحالی شهادت سمیر قنطار، از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان در سوریه و 9 فرمانده نظامی سوری در حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق را تایید کرده که پیش از این اسرائیل آن را رد یا تأیید نکرده بود.

به گفته این منابع، قنطار و 9 تن از فرماندهان نظامی سوریه در این حمله که یک ساختمان مسکونی 9 طبقه در شهرک جرمانا واقع در جنوب دمشق را هدف قرار داد، ترور شدند.

در همین حال وزیر مسکن رژیم صهیونیستی اعلام کرد: "خوب است افرادی مثل سمیر قنطار هرگز در جهان ما نباشند."

اسحاق هرتزوگ، رهبر مخالفان این رژیم نیز در استقبال از ترور سمیر قنطار مدعی شد: "این یک عدالت تاریخی است، قنطار تروریست بود و هیچ روزی مسیر تروریسم و کشتن را رها نکرد. منطقه بدون او امن‌تر است."

آویگدور لیبرمن، رهبر حزب "اسرائیل بیتنا" نیز با اینکه انکار کرد که اسرائیل این حمله را انجام داده باشد، اما گفت: "ما نمی‌توانیم بگوییم چه کسی چنین حمله‌ای انجام داده است اما باید به کسی که چنین کاری کرده درود بفرستیم چراکه مستحق درود از سوی مردم اسرائیل است. قنطار از زمان آزادی یک لحظه هم آرام نگرفت و همواره علیه اسرائیل اقداماتی انجام می‌داد."

وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی و چند تن از اعضای کنست نیز از ترور سمیر قنطار استقبال کردند.

روز گذشته مخالفان سوریه اعلام کردند که قنطار در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حومه جنوبی دمشق کشته شده است. حزب الله لبنان نیز این خبر را تایید کرد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =