تسنیم نوشت:رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: ابراز شادمانی دشمنان نشان می‌دهد که این موضوع نقطه ضعفی است که باید از ادامه آن جلوگیری کرد

سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه درباره وحدت حول محور ولایت، اظهار داشت: اگر بخواهیم دژی مستحکم، مردانه و شجاعانه در حفاظت از حریم مقدس انقلاب و نظام بنا کنیم، باید بدانیم امروز در شرایط پس از توافق وارد عرصه نبردی بسیار ظریف‌تر و خطرناک‌تر با دشمن شده‌ایم که فراتر از حفظ وضع موجود در انقلاب اسلامی بر پیش برندگی متمرکز است.

وی افزود: امروز همه دستگاه‌ها و جریان‌های سیاسی و فکری باید با حفظ وحدت کلمه که عامل اساسی در پیش روندگی انقلاب است، در پیشتازی انقلاب نیز نقش مهمی ایفا کنند. برای ایجاد وحدت در جامعه یک محور مشترک نیاز است تا همگان حول آن محور(که محور ولایت است) در حرکت باشند. محبت و الفت میان مؤمنان نیز از اموری است که وحدت را در جامعه اسلامی به ارمغان می‌آورد و ضامن بقای انقلاب خواهد شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: البته باید توجه داشت که ملاک وحدت در جوامع، مختلف است، گاه همدلی و گاهی همزبانی ملاک ایجاد وحدت در جامعه است، اما چنین اموری به تنهایی در روحانیت نمی‌توانند پیونددهنده واقعی با ملل مستضعف باشند، بلکه روحانیت باید پایداری بر هویت اسلامی انقلابی را به عنوان ملاک وحدت در جهان اسلام قرار دهد تا بیداری اسلامی را به بهترین شکل در ملل علاقمند به انقلاب اسلامی دنبال کنند و عملا رهبر معظم انقلاب اسلامی را محور وحدت در داخل و خارج از کشور قرار داده و با اطاعت از او، وحدت رفتاری را تحقق بخشند و از تفرق و تنازع، جلوگیری و با پایبندی عملی به حرکت تعاملی و رو به جلو، انقلاب اسلامی را حمایت و پشتیبانی کنند، این همان تعهدی است که گویای نیاز در اصل پیش‌برندگی انقلاب اسلامی است.

سرلشکر فیرزآبادی در ضرورت پرهیز از کارهای مضر و دشمن شاد کن، گفت: همه به یاد داریم که امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) در پاسداری از حرکت پیش رونده و رو به تحول نظام اسلامی، همه را از کارهای غیرمفید و مضر پرهیز دادند و فرمودند که دامن زدن به اختلافات و مشتعل کردن فضای هو و جنجال است که باید همه دستگاه‌ها و نهادهای نظام مراقب این موضوع باشند،‌ مراقب خوشحالی دستگاه‌های تبلیغاتی بیگانه و تحلیل‌های آنان باشید.

وی تأکید کرد: ابراز شادمانی دشمنان نشان می‌دهد که این موضوع نقطه ضعفی است که باید از ادامه آن جلوگیری کرد، اگر این جریان در مقابل انقلاب ایستادگی کرد که در آن زمان مانند حوادث سال 88 قطعا وظیفه همه دفاع از انقلاب است، اما امروز موضوع اختلاف نظر و سلیقه است که باید روشنگری در مقابل برخی افکار غلط با در نظر گرفتن همه جوانب آن اقدام کرد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490745

برچسب‌ها