تسنیم نوشت: هادی غفاری گفت: معتقد به تقلب در انتخابات ۸۸ نبوده و نیستم و تنها به کارهای احمدی‌نژاد ایراد داشتم.

هادی غفاری در پاسخ به این سؤال "فتنه به عنوان خط قرمز عنوان شده و با توجه به مواضعی که حضرتعالی در انتخابات داشته‌اید، احتمال می‌دهید که صلاحیت شما تایید شود؟"، اظهار داشت: یقیناً شورای نگهبان با کسی دعوای شخصی ندارد.

وی افزود: شورای نگهبان هر کسی را که رد صلاحیت می‌کند دلیل و ادله خود را دارد و قطعاً آن طرف یا نتوانسته از خود دفاع کند یا اینکه مواضع او با نظام زاویه داشته است.

غفاری با بیان "بنده در ایام انتخابات 88 و پس از ایراد بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه همیشه از مواضع ایشان طرفداری کرده‌ام"، گفت: من هیچ‌گاه نگفتم که در انتخابات 88 تقلب شد. به تقلب در انتخابات معتقد نبوده و نیستم و فقط به کارهای احمدی‌نژاد ایراد داشتم.

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    27 9
    با توجه به اینکه شما نظرتون عوض شده ما هم نظرمون با اعتقادات فعلی شما همخونی نداره
  • بی نام IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    17 4
    آقای غفاری واقعا برای شما متاسفم. آدم باید مرد باشد و روی حرفش بأیستد . هنوز کلیپ سخنرانی شما که در آن خطاب به رهبری با درشتی سخن میگوئید و شیخ بزرگوار کروبی در آنجا به این عمل شما اعتراض میکند وحضرتعالی در آنجا می فرمائید که جناب آقای کروبی مسئولیت این سخن با من در دست مردم هست . آقای غفاری شما عمرا رأی بیاری چون هیچکس با شما هم داستان نیست. شما به درد نظارت بر رهبری و نمایندگی مردم در خبرگان رهبری نمی خورید.
  • بی نام A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    7 1
    تند روی ، افراطی گری از هر طرفی باشد مردود است . هنوز رفتار ایشان در اوایل انقلاب در خاطرمان هست . ما نمایندگانی را میخواهیم که وقتی خرشان از پل گذشت و به قدرتی ، چیزی رسیدند ناخن به صورت مخالف نکشند .
  • یک اصلاح طلب A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    4 1
    این بنده از شورای نگهبان تمنا دارم « کسانی را که در بیوگرافی گذشته و حال آنها آثاری از خشونت و تندروی وجود دارد » هرگز احراز صلاحیت ننماید .