رسالت نوشت:حجت الاسلام سید حمید روحانی، در نشست «بررسی نفوذ» در مؤسسه اندیشه امام، با اشاره به کشف اسنادی در لانه جاسوسی پیرامون ارتباط و ملاقات چند نفر از سفارت آمریکا با آیت الله منتظری در ابتدای انقلاب گفت: آنها در گزارش خود آقای منتظری را ساده توصیف می‌کنند، دشمن در ارتباط با منتظری ابتدا وی را ارزیابی می‌کند و پس از آن نقاط ضعف وی را مورد سنجش قرار می‌دهد و در نهایت از او برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند.

به گزارش  رسا، رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی تصریح کرد: کسانی که دشمن در آنها نفوذ می‌کند نقاط ضعفی دارند که دشمن آن را شناسایی می‌کند، گاهی افراد جاه طلب هستند، گاهی ترسو و برخی ساده لوح هستند و اینها راه نفوذ دشمن خواهد بود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور ما شجاع نیست و این نقطه ضعف وی به شمار می رود، اظهار کرد: متاسفانه برخی که اطراف رئیس جمهور را گرفته اند و به ایشان مشاوره می دهند از جمله آقای سریع القلم، شیفته غرب و آمریکا هستند و آقای روحانی نیز بر کتاب این فرد مقدمه ای نوشته است.
وی گفت: برخی برای پهن کردن فرش قرمز برای آمریکا به دنبال مذاکره هستند. وی افزود: نفوذ صورت گرفته است، افکار رئیس جمهور و آقای هاشمی رفسنجانی دقیقا یکی است، آقای هاشمی رفسنجانی عزت مردم و پاسپورت ایرانی را در سفر به اروپا می‌داند.

17302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    11 1
    نه ..عزت ایرانی در پاسپورت روسیه و چین است..اگه امریکا و آمریکا رفتن بد بود که رفیق گرمابه و گلستان شما احمدی نژاد 8 بار نیمرفت اونجا
  • همه مردم پاسپورت را عزت می دانند IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    15 1
    آقای حمید روحانی شما جز 1درصدی هستی که خود را مالک مردم و مملکت می دانی .. ولی اگر یک رفراندوم انجام شود.. متوجه می شوی 99 درصد مردم ایران موافق یک روابط دوستانه با امریکا و تمام کشورهای دنیا هستند.. ولی چه باک شما اسلحه دارید.. با با زور افکارتان را به مردم تحمیل می کنید.
  • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    2 2
    حفظ اعتدال و عقلانيت در عين حفظ خطوط قرمز ضروريست كه در سياست دولت مشهود است. اين مشخصه است كه سبب مي گردد دنيا در برابر حق سر تعظيم فرود آورد.
  • حسین IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    20 1
    این دیگه از کجا پیداش شد
  • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    6 1
    سی مشخصه یک فرد با اخلاق وعاقل آقای سریع القلم را خوانده ای ؟؟؟؟ برو بخوان ببین چند تایش در وجود شما هست ؟؟؟ بعد برو برای افراد دیگر نسخه بپیچ
  • بازنشسته DE ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    2 0
    سلام لطفا پیگیر پرداخت حق سنوات ومرخصی فرهنگیان بازنشسته باشید تشکر
  • isa A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    11 0
    احمد خاتمی و حالا حمید روحانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حميد IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    10 0
    آقاي سيد حميد روحاني احتمالا به روز واپسين هم اعتقاد داريد. يوم لا ينفع مال و لا بنون. هرجند اين تنها موردي نيست كه يكطرفه به قاضي مي رويد. سلسله كتابهاي تاريخ انقلاب اسلامي كه نوشتيد مملو از تنگ نظري و عقده هاي سياهي است كه ....
  • ناشناس IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    7 0
    بزرگوارشماعزت ایرانی رادرچه چیزمیدانیشماها خودتون که توفشارنیستیداین ماملت بدبخت هستیم که تاوان تمام ااشتباهات شماراداریم میدیم ودرفلاکت وفقرزندگی میکنیم بنظرمن گذشت زمان همیشه همه چیز راثابت میکنه واین مردم ایران هستندکه بایدقضاوت کنند