پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و بازیگر فعلی تلویزیون و تئاتر از پایان مرحله‌ی دورخوانی فیلمنامه پیمان قاسم‌خانی خبرداده که هنوزی نامی برای آن انتخاب نشده‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم نخستین فیلمی است که قاسم‌خانی به عنوان کارگردان مقابل دوربین می‌برد و در آن بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

پس از پخش سریال «پژمان» گفته شد که پیمان قاسم‌خانی نویسنده این سریال در حال فراهم سازی مقدمات فیلمی با همین نام و با حضور پژمان جمشیدی است. اما بعدها هم نام این فیلم تغییر کرد و هم ماجراهایش.

پیمان قاسم‌خانی که تا به حال به عنوان فیلمنامه نویس و بازیگر در سینما فعالیت کرده، در حوزه‌ی کمدی قلم می‌زند و این فیلم هم چنین حال و هوایی دارد.

جمشیدی که یک سلفی در آخرین مرحله دورخوانی فیلمنامه این فیلم گرفته و در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و نوشته که اسم این فیلم بعد از دوبار تغییر هنوز مشخص نیست و روز یکشنبه 29 آذر نام آن اعلام می‌شود.

روز سه شنبه یک فیلمبرداری فیلم کلید می‌خورد، جمشیدی نوشته:« شک ندارم که تجربه‌ی دوباره با سام و بازی برای پیمان قاسم‌خانی و هیجان همبازی شدن با حمیدخان فرخ‌نژاد، لحظات فوق‌العاده‌ای را برایم می‌سازد.»

5757

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =