از صبح امروز که ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شده، بیش از 300 نفر برای رقابت در این عرصه اعلام آمادگی کرده است.

آنگونه که ایسنا گزارش داده است، احمد علی مقیمی نماینده فعلی بهشهر در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام سادات ابراهیمی نماینده فعلی شوشتر و گوتوند در مجلس شورای اسلامی در نیمروز نخست اولین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور نسبت به کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم اقدام کردند.

این در حالی است که به گفته علی‌اصغر ناصربخت معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران تا پیش از ظهر امروز پنج نفر با مراجعه به فرمانداری تهران مراحل ثبت‌نام جهت کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی را انجام دادند .

همچنین تسنیم هم از ثبت نام کاظم دلخوش نماینده اصولگرای دور هفتم و هشتم برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز نخست ثبت نام خبر داده است. 

افزون بر این ایلنا هم گزارش داد عزت الله تقواییان دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات
 و دبیر سیاسی مجمع دانش‌آموختگان ایران اسلامی با حضور در وزارت کشور به صورت رسمی نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران شد.

همچنین ژیلا شریعت پناهی از مدیران سابق سازمان انرژي اتمی از دیگر داوطلبان زن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که گفت در کمپین «به سوی تغییر چهره مردانه مجلس» حضور دارد و شعارش «به برابری رای می‌دهیم» است.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =