رییس مجلس بسته شدن پرونده PMD را یک توفیق مهم و دستاورد ارزشمند برای دیپلماسی کشورمان دانست.

ایسنا نوشت: علی لاریجانی در همایش ملی کارگران ساختمانی در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار قم، اظهار کرد: مذاکرات هسته‌ای با پذیرش حق غنی‌سازی هسته‌ای در کشورمان وارد دور جدیدی شد. یک شورا در طول مذاکرات بر آن نظارت داشت. برجام شاید دارای اشکالاتی است، اما برای تدوین آن بسیار تلاش شده تا منافع کشور حفظ و حراست شود.

وی بسته شدن پرونده PMD را یک توفیق مهم و دستاورد ارزشمند برای دیپلماسی کشورمان دانست و افزود: هرچند در لا به لای گزارش آمانو حرف‌های نادرستی زده شده بود، اما جمع‌بندی آن به نفع ایران تمام شد و مطالعه‌ها و تحقیق‌ها حق تمام کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیشرفت‌های حاصل شده در پرونده هسته‌ای و لغو تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان، مانع بزرگی در مسیر فعالیت‌های اقتصادی ایران برداشته شده باشد و میزان فروش نفت و قیمت آن که با شیطنت برخی کشورها کاهش یافته است، افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران تاکنون در همه عرصه‌ها مسیر آگاهانه‌ای را دنبال کرده است، آشفتگی کشورهای منطقه و نیز کشتار مسلمانان در نیجریه را مورد توجه قرار داد و گفت: این جنایت بسیار بزرگی است و ما از مسئولان نیجریه با جدیت خواسته‌ایم که این افراد به سزای عمل خود برسند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    اگر بعضي ها بذارن
  • ابوالفضل A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    انشاءالله دلواپسان که در واقع دلواپس قدرت خود هستند و امیال نفسانیشان دیگر در این مجلس جایی نداشته باشند.