ایرنا نوشت: دومین روز از نام نویسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح امروز (جمعه) در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های مراکز استان ها آغاز شد.

حجت الاسلام عسگر دیرباز نخستین داوطلبی بود که در روز دوم با حضور در ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابیه آذربایجان غربی داوطلب نمایندگی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد.
همچنین حجت الاسلام سیدمحمدعلی فقیهی رییس سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان و حجت الاسلام محمد عمومی از حوزه انتخابیه اصفهان و حجت الاسلام مجید گوهری رفعت از حوزه انتخابیه همدان داوطلب این دوره از انتخابات خبرگان رهبری شدند.

گفتني است یک روحانی جوان به همراه روحانی جوان‌تر برای ثبت نام انتخابات خبرگان وارد وزارت کشور شدند و علیرغم اصرار خبرنگاران اسامی خود را فاش نکردند. روحانی همراه تاکید کرد که استاد بنا ندارند فعلا خود را معرفی کنند.

آيت الله محمود امجد نيز با حضور در ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابيه تهران براي نامزدي در انتخابات خبرگان ثبت نام کرد.

به گزارش ايسنا، دومین روز ثبت نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حالی در مشهد آغاز شد که در روز قبل از آن تنها یک نفر به فرمانداری مشهد مراجعه کرد که به دلیل کمبود مدارک موفق به ثبت نام نشد و بدین ترتیب پرونده ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان در مشهد سفید باقی ماند. اما در ساعات ابتدایی دومین روز ثبت نام از کاندیداهای نمایندگی مجلس خبرگان، حجت الاسلام سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه برای ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به فرمانداری مشهد مراجعه کرد.

براي اطلاع از اسامي کساني که روز گذشته ثبت نام کردند، اينجا را ببينيد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    بزرگي فرمودن وظيفه مجلس خبرگان نظارت نيست. بنابراين عزيزي لطف كنن و وظيفه اين مجلس محترم رو بگن تا همه بدونن. با تشكر