حال و روز بازیکنان ایرانی در لیگ قطر فعلا خوب نیست و هر کدام با مشکلاتی روبرو هستند.

داریوش سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ یک بازی دیگر، لیگ قطر به تعطیلات ژانویه می رود. بازی آخر، در واقع اولین بازی نیم فصل دوم است. یعنی تیم ها همیشه یک بازی از نیم فصل دوم هم انجام می دهند و بعد به تعطیلات می روند. در آستانه تعطیلات ژانویه، شرایط ایرانی ها در قطر تعریفی ندارد. از وضعیت نوری بگیرید تا شجاعی و تیموریان. حتی بازیکنی مثل منتظری هم با مشکلاتی روبروست. این آخرین وضعیت ایرانی ها در لیگ ستارگان قطر است

جباری روی فرم برمی گردد؟
جباری که در دو فصل قبل برای الاهلی فوق العاده بازی کرده، در چند بازی گذشته سرحال نبوده است. البته تیم الاهلی ضعیف کار کرد و جباری هم یک تنه نمی توانست باعث موفقیت تیمش شود. البته الاهلی در بازی آخرش مقابل الریان در مجموع بد بازی نکرد و تنها نتیجه را به حریف داد. مجتبی در این بازی نسبت به بازی های قبلی اش بهتر بود با این حال مسئولان باشگاه از او توقع بیشتری دارند. 


مصدومیت داستان ساز منتظری
مسئولان باشگاه الاهلی از او ناراضی هستند. پژمان ابتدای فصل با وجود داشتن چندین پیشنهاد به الاهلی پیوست اما بدشانسی آورد. دو بار مصدومیت او را از چند بازی تیم دور کرد و هنوز هم نمی تواند بازی کند. مسئولان الاهلی از وضعیت منتظری ناراضی هستند اما این بازیکن هم می گوید: «مگر من خودم خواستم مصدوم شوم؟» با توجه به وضعیتی که پژمان و الاهلی دارند هیچ بعید نیست که در نیم فصل اتفاقاتی برای او بیفتد اما فعلا در باشگاه از وضعیت او ناراضی اند، چیزی که پژمان خودش مسبب آن نیست. منتظری بازی بعدی الاهلی برابر الجیش که یکی از آماده ترین تیم های لیگ است، از دست داده.


نارضایتی ادامه دارد از مسعود
باشگاه الغرافه به دلیل وضع خوب مالی اش، هیچ ابایی برای کنار گذاشتن خارجی هایش ندارد. به همین دلیل مسعود شجاعی این روزها نگران ادامه همکاری با این تیم است. او در نیم فصل اول تنها یک گل زده و به هیچ وجه نتوانسته خواسته ها را برآورده کند. مسعود هر لحظه به در خروجی باشگاه نزدیکتر می شود و با اخبار که از دوحه می رسد، باید منتظر پایان همکاری شان بود. شجاعی در بازی الخور هم خوب کار نکرد و دربیل هایش نگرفت.


آندو همچنن لبه تیغ
اویگون مربی ترکیه ای ام صلال پایش را در یک کفش کرده که تیموریان را نمی خواهد. او هر بهانه ای جور می کند تا نارضایتی اش را نسبت به آندو نشان دهد. این بازیکن هم در لبه تیغ قرار دارد. آندو در بازی مقابل الخریطیات هم عملکرد خوبی نداشت و احتمالا در نیم فصل باید منتظر جدایی او هم بود.


نوری یک نفره باید مسیمیر را نجات دهد؟
محمد هم با وجود توقعات زیاد، نتوانست عملکرد خوبی در مسیمیر داشته باشد. البته بازیکنان این تیم بسیار ضعیف هستند و همین مسئله روی کار تیم شان تاثیر زیادی گذاشته است. محمد هم به تنهایی نمی تواند مسیمیر را نجات دهد. از این باشگاه شایعه پشت شایعه شنیده می شود؛ اینکه در نیم فصل دوم می خواهند دست به تغییرات بزنند و احتمالا محمد نوری هم باید راه باشگاه دیگری را در پی بگیرد. او نتوانسته توقعات باشگاه را برآورده کند اما نکته اینجاست که محمد هم یک نفره نمی تواند مسیمیر را از بحران نجات دهد.


تصمیم زولا درباره دژاگه
اشکان دژاگه هم که تا همین چند هفته پیش وضعیت خوبی در العربی داشت، حالا با انتقاد هواداران روبرو شده است. او در بازی های اخیر این تیم روی فرم نبود و در آخرین مسابقه هم به دلیل مصدومیت بیرون نشست. عجیب اینکه پس از شکست العربی، هواداران به جای اعتراض به بازیکنان داخل زمین، به اشکان دژاگه اعتراض کردند و حتی در توئیتر رئیس باشگاه، از او خواستند که اشکان را کنار بگذارد! قرار است مسئولان العربی در جلسه ای با زولا درباره وضعیت بازیکنان خارجی تیم از جمله دژاگه با او گفت و گو کنند.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    11 10
    جباری ستاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواب نما شده اید؟