واحدمرکزی خبر نوشت: شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد : حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد ؛ تردیدهای عمیقی در رابطه با اهداف پنهان اقدام عربستان در تشکیل (گروه به اصطلاح ) ائتلاف اسلامی -نظامی برای مبارزه با تروریسم وجود دارد.

در این بیانیه آمده است: (گروه به اصطلاح) ائتلاف اسلامی در راستای خواست آمریکا تشکیل شده است. آمریکایی ها برای اینکه خود نیروی زمینی به منطقه نفرستند به دنبال ایجاد نیرویی با ویژگی های طائفه ای و مذهبی در منطقه بودند.
حزب الله در بیانیه خود تصریح کرد ؛ سوال هایی در خصوص رهبری این ائتلاف بوسیله عربستان وجود دارد چرا که این کشور مسوول گسترش تفکرات تروریستی است ، سعودی تفکر تروریستی را پذیرفته و از آن حمایت می کند.
حزب الله تاکید کرد: عربستان تروریسم دولتی را در یمن دنبال می کند و از گروه های تروریستی در یمن، سوریه و عراق حمایت می کند.
حزب الله در این بیانیه این سوال جدی را مطرح کرد که ؛ آیا این ائتلاف با اسرائیل نیز مبارزه خواهد کرد یا صرفاً به با جنبش های مقاومت گر در برابر دشمن صهیونیستی مبارزه می کند.
در این بیانیه تاکید شده است: آنچه نخست وزیر لبنان درباره ائتلاف اسلامی عربستان گفته است صرفاً یک نظر شخصی است و هیچ کس را ملزم نمی کند.
در بیانیه حزب الله آمده است: بر مخالفت کامل خود با ورود به ائتلاف هایی از این قبیل و با این ویژگی های مشکوک تاکید می کنیم.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پسره A1 ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    2 0
    این بیانیه نشون داد دولت درلبنان یعنی کشک