ایسنا نوشت: یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت که سران جامعتین از ولایتی،‌ قالیباف، جلیلی و لاریجانی برای پیوستن به ائتلاف اصولگرایان دعوت کردند و آنهااین دعوت را رد نکرده‌اند.

حمیدرضا فولادگر اظهار کرد: آقایان موحدی کرمانی و یزدی دعوتی از ولایتی، قالیباف، جلیلی، لاریجانی و محسن رضایی برای پیوستن به ائتلاف اصولگرایان داشتند که البته آقای رضایی به دلیل اینکه ملبس به لباس سپاه شدند قاعدتا این دعوت را نپذیرفتند، اما سایرین دعوت را رد نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: البته کیفیت شرکت این افراد در ائتلاف و اینکه آیا خود این افراد یا نماینده‌شان در جلسات شرکت خواهند کرد هنوز معلوم نیست.

به گفته فولادگر، این ائتلاف حول محور جامعتین و به سخنگویی حداد عادل قرار است به عنوان یک مجموعه متحد در بین اصولگرایان انتخابات پیش رو ایفای نقش کند.

این نماینده مجلس درباره اخبار منتشره مبنی بر ائتلاف ولایتی، قالیباف، مقتدایی و لاریجانی نیز تاکید کرد: این جمع یک جمع مشورتی بوده و تحت عنوان ائتلاف نبوده که بخواهد منحل شود.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    6 4
    بنام خدا اینکه آقای رضایی از پیوستن به این آقایان به دلیل نظامی بودن خودداری کرده کار درستی کرده است اما اینکه آقایان هنوز نمی دانند که نباید از یک نظامی برای تشکیلات حزبی خود دعوت کنند جای تامل دارد.
  • ناشناس RO ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    2 3
    لاریجانی اگر دنبال ریاست مجدد است نباید وارد این ائتلاف شود.باید به ائتلاف اعتدال که اقبال مردمی دارد بپیوندند