تسنیم نوشت: امام‌جمعه مشهدمقدس با بیان اینکه قدرت بزرگ‌ترین آسیب جامعه است گفت: برخی جریان‌های سیاسی اخلاص را مثل خوره می‌خورند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام‌جمعه مشهدمقدس صبح امروز در دومین مجمع عالی بسیج، گفت: امروز با اینکه فضای جامعه را شعار و بینش‌های غربی و برخی زوق و برق‌های اشرافی‌گونه، مظاهر زندگی بعضی جریان‌ها و عناصر وابسته به نظام گرفته اما فضای بسیجی با خدمت بی‌منت و خالص برگرفته از نگاه انقلاب همچنان جریان دارد. برخی ترانه‌سرايی‌های برگشتگان و سوغات آوردگان غرب بر بینش و عقیده بسیجی اثر نگذاشته و بسیج به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به مسئله اخلاص در دین اسلام، اظهار داشت: ما در فراز و نشیب‌های انقلاب و ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب بارها به موضوع اخلاص پی برده‌ایم؛ تمام ریزش‌های انقلاب و سقوط برخی از عدم اخلاص آنان بوده است.

امام‌جمعه مشهد تصریح کرد: اگر واقعا آن عزیزانی که یک روز به عنوان سنگ زیرین آسیاب انقلاب در کنار امام بزرگوار حلّال بسیاری از مشکلات بودند و امروز آنان را آن سوی میز مشاهده نمی‌کردیم و همان اخلاص اولیه‌شان ادامه داشت، هیچگونه ضربه و صدمه‌ای را از اینگونه ریزش‌ها در عرصه نظام و انقلاب مشاهده نمی‌کردیم. امروز آنچه که ما را در برابر اغواهای فوق‌العاده و زورمندانه شیطان حفظ می‌کند، اخلاص است.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه برخی جریان‌های سیاسی اخلاص را مثل خوره می‌خورند، اظهار داشت: آن چیزی که در عرصه فعالیت‌های اجتماعی خطرناک است، مسئله پول و شهوت نیست، مسئله قدرت است و این بزرگترین آسیب جامعه است.

وی با محکوم کردن کشتار شیعیان نیجریه توسط ارتش این کشور، تصریح کرد: متأسفانه وهابیت در نیجریه آزاد است و اقدامات دولت نیجیریه در راستای اهداف استکبار جهانی و صهیونیزم جهانی است و چشم ملت‌های مظلوم منطقه از جمله شیعیان نیجریه به ارتش ٢٣ میلیونی ایران( بسیج) دوخته شده است.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجیدی A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    3 0
    خیر حاج اقا بدلیل تقسیم مردم به خودی ها و غیر خودی ها و اهمیت دادن به فروع دین و فاصله گرفتن از اصول دین بود