ایلنا نوشت: رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: اصلاحات، پروژه نیست و اگر این‌گونه برداشت شود مانند دو دهه گذشته می شویم، اصلاحات یک پروسه است، آغاز دارد اما پایان ندارد.

محمد صادق خرازی در همایش بزرگ اصلاح‌طلبان فارس سخن می‌گفت، ریشه اصلاحات را از  مدینه النبی دانست و افزود: نباید عجله کنیم که همه چیز یک شبه تغییر کند بلکه باید مردم را هوشیار سازیم و بگوییم می‌خواهند با قاشق خالی دهان‌تان را شیرین کنند.

وی بر لزوم حضور پررنگ اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: اگر تهدید به تحریم کنیم بازنده اصلی ما هستیم چرا که تحریم یعنی خودمان را از منافعی که در دست خودمان است محروم می‌کنیم .

وی افزود:نتیجه قهر سیاسی نتایج انتخابات شورا در دو سال پیش و برخی دیگر از اتفاقات سیاسی برای اصلاح طلبان است.

خرازی صندوق رای را مقدس ترین اقدام برای رسیدن به آرمانها و آرزوها دانست وادامه داد: باید از این فرصت ها به خوبی بهره گرفت و از حداقل ها شروع کرد. دوران انقباض پایان یافته اما اگر در مطالبات خودمان بخواهیم تندروی کنیم دچار اشتباه خواهیم شد زیرا تامین آرمانهای اصلاح طلبانه و ملی گام به گام ممکن است.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه هیچ گونه اقدام تحریک آمیز و تندروی نباید انجام شود، گفت: اگر اعتقاد به اعتماد سازی داریم مهمترین عنصر سیاست گذاری، اعتمادسازی است.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به اینکه احترام فراوان برای تمام اعضای شورای نگهبان قائل هستیم، گفت: از شورای نگهبان خواهش می کنم که همانگونه که ملت و رهبری به آنها اعتماد کرده اند شما هم به مردم و جوانان و گروههای مختلف سیاسی اعتماد کنید زیرا این حرکت یک فرصت بزرگی برای کشور است.

وی تاکید کرد:در اسلام هیچ کس رنگین تر از دیگری نیست و من در دیداری که به مناسبت ماه ربیع با رهبری داشتم فرمودند جوانان اصلاح طلب و اصولگرا برای من تفاوتی ندارند بنابراین همه باید حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم به خصوص در این میان نقش نخبگان جامعه بسیار تاثیرگذار است.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    3 0
    تما نظر جوانان اصولگرا به ایشان نزدیک تر است ها؟
  • ج.ر IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 3
    احتمال اینکه اشتباه شنیده باشید نیست؟ اگرچنین بود رهبرمعظم مستقیما در سخنرانیهایشان میفرمودند.