ایسنا نوشت: 17 نماینده مجلس به وزیر خارجه برای رسیدگی به وضع شیعیان نیجریه تذکر دادند.

تعدادی از تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی که در جلسه علنی امروز ( سه شنبه) مجلس ازسوی محمد دهقان عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

-شریعت نژاد نماینده تنکابن به رئیس جمهور و وزیر کشور: توضیح علت تعطیلی معادن محدود غرب مازندران توسط سازمان محیط زیست و توضیح علت عدم تصویب صادرات کیوی و مرکبات مازاد داخلی به کشورهای متقاضی و به وزیر کشور: تسریع در احداث پل های تخریب شده ناشی از سیل و جدیت برای مراقبت از پل های مستعد تخریب در شهرستانهای تنکابن به عباس آباد و رامسر.

-بشیری نماینده پاکدشت و سعیدی، سودانی ، حسینی صدر ، هاشمی ، صلاحی ، دهدشتی، انصاری، خجسته، محجوب، سلیمی، رهبری املشی، آصفری، کیایی نژاد، فیروزی، پیرموذن و رحمانی به وزیر خارجه ؛ لزوم انجام اقدامات جدی تر توسط وزارت خارجه برای استفاده از همه ظرفیت ها و مجامع بین‌المللی برای رسیدن به جامعه رخ داده برای شیعیان نیجریه.

-آذین نماینده رفسنجان به وزیر صنعت ، جلوگیری از واردات بی رویه از کشور چین.

-فتاحی نماینده شهر بابک به رئیس جمهور؛ عدم تسلیم لایحه بودجه 95 به مجلس در موعه مقرر قانونی.

-منظری توکلی نماینده بافت به رئیس جمهور: توجه ویژه به آموزش های فنی ، حرفه ای و مهارتی در برنامه ششم با توجه نقش این آموزش‌ها در کاهش بیکاری جوانان.
27213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی‌سواد IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    8 1
    من موندم چرا اینها هر دفعه در مورد بودجه تذکر میدن. یعنی احمدی نزاد به موقع بودجه میداد؟؟؟ دولت میخواد با این کار از اجرایی شدن برجام مطمئن بشه و بعد بودجه بفرسته تا بودجه دقیقتری باشه
  • سعی در انصاف IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    2 0
    این افراد نماینده نما موقع احمدی نزاد کجا بودن؟اون موقع اقتصاد عالی بود؟بودجه به موقع تقدیمشون میشد؟رییس جمهور بی خبر نمیرفت تو مجلس؟محیط زیست پاک و صاف بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قربون اونایی که بهم منفی میدن برم.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    2 1
    واااااااااااا چه ربطی به ظریف داره؟ شماها حالتون خوبه؟