ستار همدانی دستیار امیر قلعه نویی در تراکتور واکنش جالبی به اعتراض هواداران نشان می دهد.

داریوش سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از تغییرات جدید در تراکتور و حضور قلعه نویی در استقلال، تعدادی از هواداران تبریزی به این تغییرات واکنش نشان دادند. دستیار قلعه نویی اما می گوید تبریزی ها باید اتفاقا از حضور قلعه نویی در این شهر خوشحال باشند.

آقای همدانی، پرویز مظلومی بعد از بازی با تراکتورسازی گفت از تساوی مقابل تراکتورسازی ناراحت هستند. حتی گفتند داور می توانست یک پنالتی برای استقلال بگیرد. نظر شما در این باره چیست؟
دو تیم استقلال و تراکتورسازی بازیکنانن بزرگی دارند. هر دو تیم هم پرطرفدار هستند. تفاوت ما و استقلال این بود که آنها در صدر جدول حضور داشتند و شرایط ما در جدول خیلی خوب نیست. دو سه روزه ما نمی توانستیم تراکتورسازی را متحول کنیم به همین دلیل فقط از نظر روحی و روانی روی تیم کار کردیم. فرصتی نداشتیم که بخواهیم روی مسایل تاکتیکی کار کنیم. قطعا در روزهای آینده فرصت خواهیم داشت تا این کار را کنیم و به یک وحدت تاکتیکی برسیم. درباره اینکه استقلال موقعیت هایش بهتر بود یا ما باید بگویم موقعیت های ما بهتر بود و می توانستیم گل بزنیم. البته دو تیم موقعیت داشتند و اگر گلی زده می شد قطعا شاهد بازی جذاب تری بودیم. بچه های ما تلاش خوبی انجام دادند، البته می دانستیم که تیم از نظر تاکتیکی ضعف دارد. خواسته ما تلاش مضاعف بچه ها بود که به نظرم به این خواسته رسیدیم.
حمزه یونس در این بازی حضور نداشت. آیا او را کنار می گذارید؟
با توجه به شرایط و مشکلاتی که وجود داشت، کادر فنی او را به باشگاه واگذار کرده است.
شما و آقای قلعه نویی فصل قبل مربی استقلال بودید. بازی مقابل تیم سابق تان چقدر حساسیت داشت؟
در عالم حرفه ای این اتفاق ها می افتد. ما در حال حاضر تمام تمرکزمان این است که بتوانیم تیم را به شرایط آرمانی برگردانیم. الان فکر و ذکر ما فقط تراکتور است و برای استقلال آرزوی موفقیت می کنیم. این مسابقه حساسیتی نداشت.
هفته آینده با استقلال دوباره در حذفی بازی می کنید. این بار باید یک تیم برنده باشد.
اول از همه برای ما فرقی ندارد اصلا با چه تیمی بازی می کند. چه ته جدولی باشد و چه بالای جدولی. ما باید یک مقدار ریاضت بکشیم. قطعا در بازی استقلال می خواهیم با برنامه تر بازی کنیم. سعی می کنیم بهتر از چیزی باشیم که این هفته جلوی استقلال بودیم. البته فعلا برای ما بازی با استقلال اهواز مهم است. انشالله این مسابقه را می بریم و بعدش به استقلال فکر می کنیم.
تماشاگران تبریزی از بازی استقلال، استقبال زیادی نکردند.
اتفاقا آمده بودند. سرمای تبریز واقعا سوزناک است. من دست تک تک آنها را می بوسم اما امیدوارم بیشتر به ورزشگاه بیایند و به بازی گرما بدهند. اگر آنها به بچه ها انرژی بدهند قطعا ما نتایج بهتری می گیریم و سریعتر اوضاع تیم درست می شود.
ولی با حضور کادر فنی جدید، تعدادی از هواداران هم معترض هستند.
من به نظرم تبریزی ها باید خوشحال باشند چون مدیران باشگاه مربی خوبی را به تراکتور آورده اند. مربی بزرگی به این تیم آمده و مردم و طرفداران باید از این مسئله خوشحال باشند.
پس اعتراض ها به چه دلیل است؟
آقای قلعه نویی مربی بزرگی است و تجربه خوبی دارد. او در این شرایط می تواند کمک زیادی به استقلال کند.امیدوارم با حمایت طرفداران بتوانیم از نظر فنی و تاکتیکی تیم را سریعتر جلو ببریم و زودتر به اهدافمان برسیم. حالا شاید این وسط یک تعدادی از دوستان از این تغییرات خوششان نیاید. شاید آنها این اتفاقات را دوست نداشته باشند ولی الان تراکتورسازی مهم است. موفقیت این تیم است که در ذهن مردم می ماند.


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =