آریا نوشت: نائب رییس فراکسیون رهروان ولایت گفت: قطعا مجموعه رهروان ولایت درانتخابات آتی حضور جدی و فعالی خواهند داشت. لذا تلاش می کنیم افرادی که تفکر معتدلی دارند در مجموعه رهروان ولایت جمع کنیم.

بهروز نعمتي افزود:مامعتقديم نظام ديگر طاقت تندروي ها و کج خلقي ها را ندارد بنابراين بايد به سمت و سويي برويم که عقلا وارد ميدان شوند و کار را پيش ببرند.
نماينده مردم اسدآباد تاکيد کرد :در حزب رهروان ولايت افرادي خارج از نماينده هاي مجلس هم حضور خواهند داشت ضمن اينکه در جلسات اصولگرايان هم آقايان لاريجاني و کاظم جلالي شرکت مي کنند.
نعمتي همچنين عدم استقبال شوراي هماهنگي اصولگرايان از لاريجاني را رد کرد و اظهار داشت:ما قبلا هم گفته ايم کنار اصولگراياني که تندروي و پرخاشگري سياسي ندارند خواهيم نشست اما سه مجموعه اصولگرايي که ما نمي توانيم در کنارشان قرار بگيريم جبهه پايداري ،جمعيت رهپويان و جمعيت ايثارگران است که البته ما براي اينکارمان هم دليل داريم و آن هم تندروي هاي اين سه مجموعه است بنابراين ما نمي توانيم با اينها تعامل داشته باشيم.
اين نماينده مجلس درباره فعاليت انتخاباتي جريان احمدي نژاد،گفت:بنده معتقدم جريان آقاي احمدي نژاد براي انتخابات مجلس به شکل نامرئي فعاليت مي کند.البته بنده معتقدم هرکس آدم خوبي بوده در دوره خودش خوب بوده و بعد از آن ديگر چنين وضعيتي نداشته است.
27213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =