کاربران مشکلات خود را مطرح کردند.

روز گذشته کاربران با گذاشتن کامنت در این صفحه خواستار بررسی و پاسخ به آنها شدند. در جدول زیر این مشکلات آورده شده است که در زمینه بیمه، مسکن مهر و اشتغال است.

 

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- سلام 17 سال است در گروه فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شاغل هستم . در طی این 17 سال بارها آزمون استخدامی برگذار گردید ولی هیچگاه پست کارشناس برق در آزمون ها قرار داده نشد .الان با 17 سال سابقه بصورت قرارداد تبصره 3 با حقوق یک میلیون و 300 مشغول بکار هستم . پروژه های حساس بیمارستانی و دانشگاهی را با همین حقوق ناچیز نظارت میکنم . چندی پیش گفتند که بر اساس بخشنامه کسانی که دارای قبولی آزمون ادواری هستند جهت اختصاص پست سازمانی مدارک خود را ارئه کنند . با گذشت نزدیک به 9 ماه از این اتفاق هنوز خبری در این مورد نیست . و همچنان با این حقوق ناچیز در حالی که تمام جوانی خود را در این مجموعه سپری کردیم و تجربیات بسیار گرانبهایی کسب کردیم ، روزگار می گذرانیم .

- لطفا در اسرع وقت پیگیر استخدامی های خرداد سازمان امور مالیاتی باشید که بیش از 1200 نفر همچنان بلاتکلیفند. از خرداد که آزمون دادیم تا الان حدودا هفت ماه گذشته. روز چهارشنبه سازمان سنجش لیستی از اسامی را برای بار سوم منتشر کرده اما سازمان امور مالیاتی همچنان اعلام کرده متعاقبا اعلام خواهد شد. این متعاقبا چه زمانی است؟ یک ماه دیگر؟ سه ماه دیگر؟ یک سال دیگر؟ محض رضای خدا پیگیری کنید جواب ما را نمی دهند لااقل شما رسانه ای کنید شاید بدانیم بالاخره چه می شود. درود بر شما.

- با سلام ایران خودرو چرا پاسخگو نیست؟ یک نفر پیدا نمیشه جواب مردم رو بده؟ حدود 4 ماهه که از من 105 میلیون تومن پول گرفته که کپچر تحویل فوری بده ولی هیچ خبری نیست. لااقل یکی بگه پولمون رو نخوردن تا خیالمون کمی راحت شه. ماشین نخواستیم غلط کردیم به خدا. پولمونو پس بدین. التماس میکنم. یکی به داد من برسه.

- مسکن مهر تنها شکاین ما هست 4ساله 40میلیون پول ما تو پردیس خوابیده بلاتکلیف حالا جالبه اینها آماده شده یخورده کاری داره و لج بازی های سیاسی دولت ها کمک کنید به خاطر خدا به مسکن مهر کمک کنید

2

تامین اجتماعی

بر اساس راي ديوان عدالت اداري ، شرط داشتن يكسال سابقه در آخرين محل كار، جهت برخورداري از بيمه بيكاري برداشته شد، و شرط استفاده از بیمه بیکاری تنها داشتن شش ماه سابقه پرداخت حق بیمه اعلام شد.اما متاسفانه اداره كار شمال شرق شهر تهران از اين راي تمكين نمي كند و اينجانب که از ابتدای امسال بیکار شده ام ، علیرغم داشتن بيش از ده سال سابقه بيمه تامين اجتماعي و با داشتن همسر و يك فرزند مشمول استفاده از بيمه بيكاري نمي شوم.

3

شهری

از مازندران شهرستان ساری با شما تماس میگیرم چند وقتیست که شهرداری ساری آرامستانقبرستان این شهرکه بنام ملامجدالدین معروف است مشغول بازسازی و مرمت و یکسان سازی کلیه قبر ها نموده است که جای تقدیر وتشکر دارد و قرار بر این شد که کلیه قبرها دو طبقه شود باز این هم جای تشکر دارد مشگل از اونجا آغاز میشود که قبر خودمان را میخواهند به بفروشند میگویند که این قبرها پانزده میلیون تومان قیمت دارد شما یک سوم این قیمت یعنی پنج میلیون الان پرداخت نمایید در غیر این صورت یه مرده دیگر دراین قبر دفن میگردد با پانزده میلیون تومان همه این پبشنهادات آقای شهردار قبول پنج میلیون تومان هم قبول اما به وقتش این قبر مال ماست هر وقت بعد از صد وبیست سال خواستیم کسی را دفن کنیم نقدا با میل باطنی تقد

 

45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =