۰ نفر
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۳

واحد مرکزی خبر نوشت: نامزد انتخابات آمریکا بر لزوم مقابله با جریان موسوم به اسلام افراطی تاکید کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، دونالد ترامپ از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 آمریکا در گفتگو با این شبکه گفت:« من به نتایج نظرسنجی ها درباره سخنانم درخصوص مسلمانان توجه نمی کنم. من برای نظرسنجی ها این سخنان را بیان نکردم. بسیاری از نظرسنجی ها درست نیستند.

ترامپ افزود: در عین حال برخی از نظرسنجی ها نشان دهنده آن است که پس از مطرح شدن این سخنان، میزان حمایت از بنده در انتخابات افزایش یافته است. من دوستان مسلمان بسیاری دارم که از سخنان ما خوشحال شدند زیرا آنها نیز می دانند مشکلی در این زمینه وجود دارد. دوستان مسلمان من هم می گویند زمان آن فرارسیده است که درباره اسلام افراطی صحبت شود.

اسلام افراطی در آمریکا نیز وجود دارد و در تلاش می کند حضورش را در کشور بیشتر کند. گروه (تکفیری-صهیونیستی) داعش در تلاش است مهاجران مدنظر خودش را وارد کشور کند. البته ممکن است گزارشهای مطرح در این خصوص درست نباشد. به هرحال، احمقانه است که ما خودمان کاری کنیم که در معرض چنین تروریسمی باشیم.»

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    17 3
    خودش گفته تکفیریصهیونیستی ؟
    • ..وو IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
      1 0
      توی پرانتز گذاشته . معنی پرانتز رو می دونی؟ یعنی این بابا خودش نگفته ولی ما باید از این کلمه استفاده کنیم
  • علیرضا A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    7 8
    شما مطمئنی این آقا خودش گفته گروه تکفیری صهیونیستی داعش چی بگم والله این احمق درسته هار شده ولی پاچه صهیونیست رو نمی گیره