شهرام جزایری در چهارمین دهه زندگی‌اش، برای بهبود اقتصاد ایران نسخه‌ای می‌پیچد که می‌گوید خودش هم می‌تواند آن را اجرا کند.

او که مي پذيرفت ورودش به عرصه سياست در 24-25 سالگي، در پي سوداي قدرت بوده، هنوز هم از «شهرت» بدش نمي آيد. اینجا را ببینید.

معاون اول رئیس جمهور در دیدار با رئیس جمهور ترکیه گفت: سیاست خارجی ایران گسترش روابط با همه کشورهای دنیا به ویژه همسایگان براساس حسن همجواری و اعتماد متقابل است. اینجا را ببینید.

   اقتصاد

بر اساس آگهی‌های موجود، ارزان‌ترین و گران‌ترین واحدهای آپارتمانی موجود در منطقه 22 شهرداری، به ترتیب با متری یک میلیون و 929 هزار تومان و متری هفت میلیون و 100 هزار تومان آگهی است.اینجا را ببینید.

 تاخیر در ابلاغ و اجرای وام 60 میلیون تومانی مسکن بی‌حکمت نبود و درنتیجه چانه‌زنی‌های بین بانک مسکن و بانک مرکزی در نهایت با افزایش سود وام جدید از حدود 16 به 18.5درصد موافقت شد.اینجا را ببینید.

فرهنگ


روزنامه سینما در یادداشتی به قلم اصغر نعیمی کارگردان سینما 10 دلیل برای دیدن سریال «شهرزاد» آورد .اینجا را ببینید.

محمدرضا ورزی می‌گوید «معمای شاه» یکی از ارزان‌ترین سریال‌های فاخرتلویزیون است. سریالی که برای نسل چهارم انقلاب ساخته شده است.اینجا را ببینید.

جامعه

بعد از ظهر دوم آذرماه دو دختر جوان به نام‌های «مریم» و «فریبا» در حالی که مضطرب و نگران به نظر می‌رسیدند به کلانتری 208 ترمینال جنوب مراجعه کردند و به مأموران گفتند توسط راننده یک دستگاه سواری 206 ربوده شده‌اند و با داد و فریادی که به راه انداخته‌اند متهم آنها را در ترمینال جنوب پیاده کرده و متواری شده است.اینجا را ببینید.

شرکت بدهکار پدیده شاندیز که طلبکاران آن ماههاست سرگردان مانده اند، قصد نذری دادن به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) در رستوران اریکه ایرانیان را داشت که طلبکاران این شرکت رستوران را تسخیر کردند.اینجا را ببینید.

بین الملل

رئیس جمهور ترکیه در جدیدترین سخنان خود مدعی شد عراق به تحریک ایران و روسیه به شورای امنیت شکایت کرد. اینجا را ببینید.

نیروهای ارتش یمن و کمیته مردمی، برای نخستین بار برای هدف قرار دادن مواضع نظامی عربستان سعودی، از موشک بالستیک قاهر استفاده کردند.اینجا را ببینید.

 ورزش

رسانه مجازی کمیته ملی المپیک نوشت:سپیده نزهتی ملی پوش تیم‌ملی فوتبال دختران مدتی به دلیل بارداری از دنیای ورزش دور است. اینجا را ببینید.

شب گذشته علی دایی به همراه مسئولان تیم صبای قم ساعاتی را مهمان سید حسن خمینی بودند. اینجا را ببینید.

دانش

یک هنرمند جلوه‌های ویژه آمریکا فیلمی از تصاویر دو بعدی تولید کرده که نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرده است. در این فیلم تشخیص میان خیال و واقعیت به خاطر خطای دید بسیار سخت شده است. اینجا را ببینید.

در بحبوحه بحث‌ها درباره گرمایش زمین عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از کوهی یخی در گرینلند اختصاص پیدا کرده است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

این روزها خبر ورود جدیدترین گوشی هوشمند مایکروسافت - لومیا 850 - در سال 2016 در رنگ‌های متنوع ازجمله طلایی و رز گلد به گوش می‌رسد. اینجا را ببینید.

همه ما وای‌-فای را به عنوان جادوی پیشرفت فناوری و رشته نامرئی اتصال اینترنت می‌شناسیم که حتی امکان کار کردن در کافه و یا دانلود فیلم در رختخواب را به ما داد؛ اما لای‌فای چه چشمه‌ای از فناوری را جاری خواهد کرد؟ اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

امیر قلعه نویی که ابتدای فصل با ملوان بندر انزلی به لیگ برتر آمد حالا به تبریز برگشته و سوار بر تراکتور، فرمان هدایت این تیم پرطرفدار را به دست گرفته و در اولین دیدار نیز باید مقابل استقلال صدرنشین خودی نشان بدهد. اینجا را ببینید.

خبرهای منتشرشده در خصوص تخلفات مالی در شهرداری تهران موضوع یک کاریکاتور شد. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

عکسی از تخریب قبر صدام حسین در فضای مجازی منتشر شده است. اینجا را ببینید.

مسافران "هاینان ایرلاین"-چین- در مسیر پروازی "ژنگژو" به "هاینان" شاهد رفتار یک مهماندار در طول این پرواز بودند که اشک یک مسافر را در آورد. اینجا را ببینید.

 محبوب ترین خبرها

مسافران "هاینان ایرلاین"-چین- در مسیر پروازی "ژنگژو" به "هاینان" شاهد رفتار یک مهماندار در طول این پرواز بودند که اشک یک مسافر را در آورد. اینجا را ببینید.

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات در نامه ای سرگشاده که در خبرگزاری فارس منتشر شده است از نامه نگاری خود با آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری درباره انتشار خبرهای رییس دولت اصلاحات و پاسخ ایشان خبر داد. اینجا را ببینید.

/212 17

 

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =