عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: جناح‌های سیاسی به جای پرداحتن به رقابت‌های حذفی به فکر تشکیل مجلسی کارآمد باشند.

به گزارش خبرآنلاین، جواد جهانگیرزاده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به انتخابات مجلس دهم گفت: ضروری است که در این مقطع زمانی حساس به سمتی حرکت کنیم که مجموع اقدامات جریانات طرفدار نظام و انقلاب به تشکیل مجلسی عاقل،‌ کارآمد،‌ متخصص و انقلابی منتهی شود. وجود نیروهای عمیقا معتقد به ارزش ها و اصول انقلاب و ولایت جزء ضروریات تشکیل مجلسی است که می‌تواند گره گشای مشکلات کشور باشد.

وی تاکید کرد: جناح های سیاسی هم باید به جای رقابت های حذفی به تشکیل مجلسی کارآمد بیاندیشند. چرا که مشکلات پیش رو نیازمند انسجام و اهتمام همه نیروهای معتقد به نظام و رهبری است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس همچنین با اشاره به گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی خاطرنشان کرد: اگرچه در گزارش آژانس اشکالات جدی وجود داشته است، اما امیدواریم شورای حکام به تصمیم درست برسد تا مقدمات اجرای برجام فراهم شود زیرا برخورد شورای حکام در این مرحله کلیدی ترین اقدام برای اجرایی شدن برجام خواهد بود.

وی با بیان اینکه تحولات منطقه وارد مرحله خطیری شده است، افزود: دخالت و ورود نیروهای نظامی ترکیه و عراق بدون اخذ نظر و موافقت دولت مرکزی عراق آثار زیانباری به همراه داشته و خواهد داشت و مسأله مبارزه با تروریسم را به تعویق خواهد انداخت.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =