کیهان نوشت : با وجود اعلام جرم سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه علیه محمود دعایی، سه شنبه نیز روزنامه اطلاعات که از پول بیت‌المال ارتزاق می‌کند در مطلبی مفصل(حدود ۳ هزار کلمه) به پوشش خبری با آب و تاب بازدید این فتنه گر از موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر پرداخت و در واقع مدیر مسئول این روزنامه به قانون و ملت دهن کجی کرد.


این اقدامات روزنامه اطلاعات (که برای چندمین‌بار از زمان اعلام ممنوع‌التصویری سران فتنه صورت می‌گیرد) موجب شده  تا شائبه سهوی بودن این اقدامات قانون شکنانه در این روزنامه از بین برود.
دهن کجی به قانون و حمایت از یکی از سران فتنه در حالی است که مردم در چند انتخابات و همچنین قیام 9 دی پاسخی تاریخی به این گونه اقدام‌ها و عناصر فرومایه (فتنه گران) دادند.
در کنار اقدام قانونی دادستان تهران در اعلام جرم علیه دعایی سکوت و  عملکرد منفعلانه وزارت ارشاد و شورای نظارت بر مطبوعات نیز که باید جوابگوی حرمت شکنی و عبور از مرزهای قانونی در این روزنامه باشند، قابل تامل است.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش A1 ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
    52 3
    زنده باشی دعایی ای مرد آزاده
  • بی نام A1 ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
    49 2
    از این به بعد فقط اطلاعات میخرم
  • پیرو خط امام و رهبری IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    16 1
    اولا آقای دعایی نماینده حضرت امام و مقام رهبری در روزنامه اطلاعات هستند.حرمت ایشان را حفظ کنید. ثانیا اگر کار ایشان خلاف بود خود مقام رهبری ایشان را خلع میکردند.نیاز به قوه قضاییه نبود. ثالثا معلوم شد کار ایشان با اطلاع رهبری بوده پس بیخودی شما دلواپسان کاسه داغتر از آش نشوید رابعا روزنامه اطلاعات حرفه ای ترین و با انصاف ترین و معقولترین و غیر حاشیه ترین روزنامه در 35 سال انقلاب با مدیریت آقای دعایی بوده.اگر سابقه منفی از ایشان و روزنامه اشان دارید لااقل در این 35 سال میگفتید. خامسا آقای دعایی چنان دست همه شماها دروغگویان را رو کرد که هیچ کس نمیتوانست اینجوری دست شماها را رو کند. در آخر خطاب به آقای دعایی حقا که شیر پاک خورده ای و سر سفره حلال نون خورده ای.