۰ نفر
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۰

دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ برتر خواهد بود.

علی کربلایی- سرانجام و پس از کش و قوس‌های فراوان تونی اولویرا تبریز را ترک کرد و سکان هدایت تراکتورسازان به دست امیر قلعه نویی سپرده شد. همزمان شدن این اتفاق با بازی این تیم با استقلال تهران باعث به وجود آمدن شرایط جالبی شده است تا این سرمربی سابق استقلال، در یک نیم فصل برای بار دوم مقابل تیم سابق خود بایستد. 

اتفاقات حاشیه ای  احتمالا از همان ابتدای مسابقه آغاز می‌شود. در جایی که کاپیتان باشگاه استقلال،سید مهدی رحمتی احتمالا  سمت امیر قلعه نویی نخواهد رفت. این اتفاقی تکراری است و سال گذشته زمانی که امیر روی نیمکت استقلال می‌نشست و مهدی رحمتی کاپتان پیکان بود به سمت نیمکت استقلال نرفت.با این تفاسیر و با وجود سابقه دار بودن اختلاف رحمتی و قلعه نویی اصلا بعید نیست امروز هم این اتفاق تکرار شود و رحمتی و قلعه نویی به سمت هم دیگر نروند. 

اما سرمربی استقلال؛ پرویز مظلومی داستان متفاوتی خواهد داشت. دیروز مظلومی در نشست خبری در پاسخ به این سوال كه آیا سمت نیمكت تراكتورسازی می روید؟ گفته است كه بله، من مشكلی با قلعه نویی ندارم و زمانی كه او در ملوان بود هم قبل از بازی او را دیدم. 

به این ترتیب سرمربی استقلال نظرش با  کاپیتان تیمش یکی نیست و به سمت امیر قلعه نویی خواهد رفت؛ اما تصور این که رحمتی هم چنین کاری بکند به نظر کمی بعید می‌رسد. 

باید دید که یکشنبه در تبریز سرد چه اتفاقاتی رخ می دهد و آیا به این حاشیه ها دامن زده خواهد شد یا خیر. 

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =