مهر نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ نباید کسانی را که به دنبال برخی مقاصد خاص بوده و دل در گروی قبله غرب داشته و می خواهند آن قبله را بر مردم حاکم کنند، انتخاب کرد.

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر پنج شنبه در اجتماع عزاداران ورامینی در مسجد چهارده معصوم(ع) این شهرستان با تسلیت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، روز انقطاع وحی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) ادامه داد: مصیبت های بزرگ و پی در پی در روزهای پایانی ماه صفر قرار دارد که به صورت یکجا بر ما وارد شده است، اما انتظار ظهور امام عصر(عج) باعث آرامش در دل های محبین اهل بیت می شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران یادآور شد: امام راحل، نیمه خرداد را سرآغاز نهضت و جنبش انقلاب اسلامی عنوان و تشکر ویژه ای از مردم ورامین کردند، چرا که مردم ورامین، ولایتمدار، عاشق اهل بیت، امام و رهبری بوده و شهید تقدیم نظام اسلامی کرده اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: ما در آینده، انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم.

وی عنوان کرد: خداوند به همه ما، نعمت نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت ولایت فقیه را داده و باید از این نعمت بزرگ، صیانت و پاسداری کنیم.

مصباحی مقدم افزود: خداوند نعمتی را از انسان ها نمی گیرد، مگر آنکه انسان، شایستگی آن را نداشته باشدو به همین خاطر باید نعمت نظام اسلامی را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: شکر نعمت استقرار نظام اسلامی، انتخاب و سپردن ارکان نظام به دست افراد پاک، خالص و معتقد به خداست که تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام می دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: نباید کسانی که به دنبال برخی مقاصد خاص بوده و دل در گروی قبله غرب داشته و می خواهند آن قبله را بر مردم حاکم کنند، انتخاب کرد.

وی با تأکید بر این نکته که باید انتخاب هوشیارانه و اگاهانه در انتخابات آتی صورت بگیرد، عنوان کرد:‌ملت ایران نشان داده است که هوشیار و آگاه و بصیر بوده و تجربه های متعددی را در این عرصه داشته است.
17213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    پس به کسانی رای بدیم که دل در گرو شرق دارن و میخوان اون قبله رو بر مردم حاکم کنند؟
  • بی نام LU ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    خیالت راحت به اونا هم رای ندیم به جنابعالی و همفکرانت که هرگز رای نخواهیم داد
  • بی نام IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    البته قبله شان جناح راست تندرو و یا جیب خودشان هم نباشد و دل درگروکرملین هم نداشته باشند همان شعار اصلی نه شرقی نه غربی جمهوری اشلامی.
  • بی نام RO ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    پس بفرمایید به کسانی رای بدهیم که دل در گروی قبله ی اختلاس و سو استفاده دارند .
  • بی نام A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    حتما
  • مجید IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    اقای مصباحی مقدم از شما ممنون که راهکار ارایه دادید که جکسانی را انتخاب نماییم ولی ما راهکار و نظر دیگری داریم .ما تصمیم گرفته ایم در سال همدلی و همزبانی به کسانی رای دهیم که اعتماد کنیم که ان شخص حتما به دولت اقای روحانی کمک کرده و با دولت همراهی خواهد کرد
  • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    لابد باید شما را انتخاب کنیم که ما حصل کار شما هشت سال تحریم بوده است ؟