ایرنا نوشت: دبیر کمیسیون دانشجویی شورای امنیت کشور گفت: براساس تمهیدات پیش بینی شده در شورای امنیت کشور شاهد برگزاری منظم حدود 450 مراسم به مناسبت روز دانشجو در نقاط مختلف بودیم.

محمد امین رضازاده افزود: از حدود 450 مراسمی که در سراسر کشور به مناسبت روز دانشجو برگزار شد برای چهار مراسم مجوزی صادر نشده بود.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور ادامه داد: این مراسم دو مورد مربوط به اصولگرایان و دو مورد نیز مربوط به اصلاح طلبان بود که به موقع نتوانستند هماهنگی های لازم برای اخذ مجوز را انجام دهند.
دبیر کمیسیون دانشجویی شورای امنیت کشور گفت: همچنین دو مورد لغو سخنرانی داشتیم که هر دو متعلق به اصلاح طلبان بود.
رضازاده خاطرنشان کرد: 24 مورد سخنرانی نیز به لحاط شرایط جوی و آب و هوایی برگزار نشد چرا که سخنرانان نتوانستند در مراسم حضور یابند.
رضازاده با یادآوری برگزاری خوب و موفق مراسم روز دانشجو در سراسر کشور با حضور سخنرانان ملی و استانی اظهارامیدواری کرد که در آینده هیچ مراسمی لغو نشود.
وی با بیان اینکه با تمهیدات پیش بینی شده مراسم روز دانشجو در سراسر کشور به خوبی مدیریت و انجام شد تصریح کرد: وجود هماهنگی خوب بین وزارت کشور، وزارت علوم، استانداری ها،فرمانداری ها، دانشگاه ها و اعضای شورای تامین استان ها و شهرستان ها عامل برگزاری منظم مراسم روز دانشجو در سراسر کشور بود.

17213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 4
    چرا سخنرانها اصلاحطلبها و فتنه گران و زندانی دارهای موثر اند؟
  • بی نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    میشه اینم بگید از اون 24 سخنرانی که برای شرایط جوی لغو شد چند تا از اون اشخاص اصلاح طلب چندتاشون اصولگرا بودند ؟